suus73 schreef:allemaal hartelijk bedankt voor jullie lieve reacties! Zo fijn dat te weten dat er mensen zijn die je steunen in je kinderwens. Zoals gemeld bleek ik dus al 5 weken zwanger. Helaas heb ik gisteren tot mijn grote verdriet een miskraam gekregen. Begon met licht helder bloedverlies. VK gebeld maar ik hoefde me in eerste instantie nog niet druk te maken. Het bleef echter aanhouden en is nu al geresulteerd in een menstruatie. Vanmorgen ook gelijk geen gespannen, pijnlijke borsten meer, terwijl ik daar al die tijd last van heb gehad. Ik heb ook helemaal geen buikkrampen. Ik heb er wel even flink om gejankt. Zo blij weer zwanger te zijn, zo blij ook dat het dan zo snel lukt en dan dit.... Het is even slikken, maar we laten ons niet uit het veld slaan!!
Wilde even mijn verhaal aan jullie kwijt. Omdat ik de zwangerschap nog voor iedereen verborgen heb gehouden kan ik er ook met niemand over praten. Ben achteraf ook wel blij dat we het stilgehouden hebben, anders had ik nu iedereen het slechte nieuws weer moeten vertellen, dat was nog erger geweest.
Liefs Suus
Hoi suus,
Allereerst heel veel sterkte met dit verlies.
Ik weet niet wat ik er verder op moet zeggen ben er stil van.
Sterkte en hopelijk gauw weer een wonder.. je hebt het verdient.
Mijo