Regenboog schreef:met 8 weken en 4 dagen was mijn kindje 1,7 cm!!
dus die van jou ook ongeveer :D
ohh wat leuk 😊 nee mijn cylcus was 39 dagen in ronde 2 waarin in zwanger geworden denk te zijn. maar na 39 dagen kreeg ik een bloeding en was dus achteraf al zwanger, dus weet niet hoelang mijn ronde 2 zou duren.
mijn ronde 1 duurde 42 dagen. maar dat was de eerste natuurlijke ongi. want ik ben in maart gestopt na 9 jaar pil, daarna ongi en daarna 42 dagen later weer ongi, en toen na 39 dagen bloeding dat was o 16 mei.
mooi idee he een kleine spruitje in je buik.
voel jij ook weleens niets? alleen af en toe iets kleins? ben nu momenteel wel misselijk en geen eetlust maar het is vrij rustig in me buik, vind dat ook wel eng hoor, ga steeds kijken of er geen bloed zit.
ik zou opgelucht zijn als ik de echo maandag gehad heb, dan weet ik werkelijk wat er in mijn buikje zit.
welke kleding draag jij?
ik ga leggings kopen en wat leuke rokjes, en een zomer broek die je zelf met touwjtes kan stellen, zo knelt er nooit wat. en ik denk niet dat ik me kan behersen met 3 baby winkels in de buurt, wil mischien wel 1 leuk kleine blauw pakje kopen, mischien om mezelf duidelijk te maken dat er echt iets groeit en ik me niet teveel zorgen moet maken, want ik bn zo bang dat min roze wolk ineens grijs word 😛 ik wilde het ZOOOO graag en dan lukt het gewoon zo snel, dat kan ik me niet voorstellen. jij dan?