Mama Khadija schreef:@Jenny89
Salaamoe 'alaykoem,
Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik zat een tijdje zonder internet. En? Vertel op! Ben je nu zwanger of niet???
Ik zit met 1001 vragen. We zijn nu twee weken later en ik ben nog steeds niet ongi. Een anderhalve week geleden heb ik een test gedaan en die was negatief. Ik was zo aangedaan dat ik echt niet meer een tweede keer durf te testen.
Qua gevoelens, nou ja, ik ben wel vermoeid, suf, af en toe duizelig en misselijk, steken in mijn borst, veel witverlies, vreemde trekjes, steken in mijn onderbuik (menstruatiepijn), een keer een hele lichte bloeding gehad.
Ik weet ook echt niet wat ik ervan moet denken, mijn lichaam heeft me ook al eerder in de maling genomen. Ik durf er niet op te hopen uit vrees voor nog zo'n teleurstelling als laatst.
Maar ik smeek Allah Ta'ala voortdurend in mijn gebed dat ik insjAllah zwanger zal zijn. Ik wil echt niet liever Ya Rab.
Moge Allah onze smeekbedes verhoren insjaAllah.
Succes schat, en laat wat weten hè 😉
Ma'a salaama
Aleikumu selaam Khadija!
Nee helaas ik ben niet zwanger. Ik moet a.s. zondag ongesteld worden, en ik verwacht ook niet dat ik zwanger ben deze ronde. Ik ben pas bij de gyneacoloog geweest en die ontdekte dat ik verschillende infecties heb. Al heel lang, dus waarschijnlijk ligt het daar aan dat ik niet zwanger kan worden. Het kan ook zijn, maar inshallah hopen dat het niet zo is, dat ik nooit zwanger kan worden door die infecties. Ghair inshallah het komt allmaal goed. Ik geloof die gyneacoloog ook niet zo hoor. Want ze zegt dat witte vloed altijd betekent dat er een infectie is.. (dat is dus echt niet zo, want alle vrouwen hebben witte vloed) en ze zegt dat zo veel mogelijk met zeep wassen juist wel goed is, terwijl dat niet zo is, want zeep doodt ook de goede bacterien die je beschermen.. nja. Ik heb een uitstrijkje gehad en nou wacht ik op het resultaat.
Ik maak me niet zo veel zorgen. Ik weet wel dat het deze maand niet raak is, maar ik heb hoop voor de volgende! Ik krijg een kuurtje voor de infecties en dan ben ik er hopelijk snel vanaf en kan ik lekker zwanger worden!
En JIJ kan goed zwanger zijn! 2 weken overtijd! ik zou nog een test doen hoor en als je dan nog niet ongesteld bent een bloedtest. of een digitale test
die lichte bloeding kan een innestelling zijn geweest..
mashaAllah ik denk echt dat je zwanger bent! inshallah is dat ook zo.
Hou me op de hoogte!!!