anna123 schreef:Nou komt ie dan!
Dit was ronde 5...al was 1 ronde niet echt serieus te noemen, dus laten we zeggen 4 echte pogingen!
Met de pil was ik vorig jaar sept. al gestopt...ivm ontpillen e.d.
Ik ben 26
En gezond leven...tja we eten wel altijd gezond lekker veel groent enzo, maar ook wel 1x per week patatjes hoor!
Mijn man drinkt gewoon zijn bacootje in het weekend en ik af en toe een wijntje onze echte grote zonde is dat we allebei roken. Op de avond dat het naar mijn idee raak was, hadden we allebei VEEL gedronken en gerookt... :shock:
Maar..ik ben wel meteen gestopt met roken nu hoor!
En een foto...kun je hier een foto plaatsen dan?
Vond het voorheen ook altijd zo leuk om een positieve test te bekijken! (en dan natuurlijk vergelijken met mijn testen...die altijd super negatief waren.. haha)
x
Na 4 pogingen raak! Das fijn! Ik zit in de 5e ronde. Hopelijk is het deze keer echt raak!
Gelukkig dat je gestopt bent met roken! Das zoo slecht.
Ik ben 20 en ben over het algemeen wel gezond, drink niet, rook niet, weeg niet te veel, niet te weinig, heb gewoon een gezond leven. En dan vind ik het echt raar dat ik nog niet zwanger ben.. Maar ik moet gewoon geduldig zijn.
JAAA je kunt zeker een foto plaatsen 😃 :D 😃
ZOO leuk :mrgreen:
Heb je al afspraak gemaakt met de verloskundige? Oh, en wat ik me ook afvroeg. Hoevaak hebben jullie geklust?