hoi allemaal
eind april strookje van mijn pil uitgenomen en zoals het hoort een normale menstruatie gehad.
na een maand terug regelmatig bloedingen gekregen. nu ben ik al 15 dagen overtijd. Gisteren deed ik een test en op het eerste zicht niets maar om toch zeker te zijn controleerde ik de gebruikte test nog eens en ja een heel licht maar duidelijk zichtbaar streepje te zien. Woensdag had ik ook al een test gedaan, van hetzelfde warenhuis delhaize, maar was ook op her eerste zicht niets dus had hem weggegooid. Na het licht positief resultaat gisteren dacht ik opeens toch nog eens de gebruikte test van woensdag terug te zoeken en ja op die test stond er ook een heel vaag streepje. vandaag terug getest met een test van de smatch en nu negatief. al die twijfels en onzekerheid rrrrrr
ook heb ik de kwaaltjes te pakken, pijnlijke borsten, misselijk enzo.
weet echter wel niet welke test ik moet vertrouwen.
kunnen jullie mij raad geven of dergelijke ervaringen delen aub
alvast bedankt meiden xxx
1976 schreef:Hallo,
Ik zit 2 dagen voor mijn NOD en heb vanmorgen een matcare ultra test gedaan.
na 4 minutenzag ik nog niks, het roze wat je altijd ziet opkomen was ook nog niet weggetrokken, dus ik dacht kijk later nog wel een keer, maar ben in slaap gevallen.
Heb hem na ongeveer 3 kwartier pas weer afgelezen en toen was er een héél licht streepje te zien.
Zou dat dan wel gelden, want op de beschrijving staat dat je na 15 minuten hem niet meer moet aflezen.
Groetjes.