Ik krijg er kippenvel van... Mooie filmpjes! Je moet de moed echt niet opgeven!! Nooit!!! Ik hoop zo voor jullie dat jullie heel snel positief testen!!! Knuffel voor jou!!!
Nou ook ik heb om je prachtige filmpjes moeten huilen. Ik wens voor jullie dat de droom in vervulling mag gaan en dat je weer zult huilen, maar dit keer van intens geluk omdat je zwanger zult zijn. Dat wens ik met heel mijn hart.
Dank je wel voor je bemoedigende woorden.
wij-30Oud lidBerichten: 176Lid sinds: 1 januari 2005
Wat een mooie filmpjes. Exact hoe ik me voel, en ik huilde al voordien en nu dus ook nog. Ik wens jullie echt veel sterkte toe, dat moet denk ik wel, en er blijven in geloven. Probeer ik ook maar dat is niet altijd gemakkelijk.
Dikke knuffel,
nikkitje
wij-30Oud lidBerichten: 176Lid sinds: 1 januari 2005
nee, het is niet evident: mijn man heeft al een (groot) kind uit een vorig huwelijk en hij is eigenlijk best tevreden met ons leventje zoals het is. Ik ook, en ik heb eerst met mezelf gevochten om de opkomende moeder-gevoelens weg te cijferen, met heel veel stiekem gehuil aan mijn kant en het gevoel heel alleen te zijn. Dat heeft ongeveer twee jaar geduurd maar dan toch een knoop samen doorgehakt om toch een kindje te hebben, ik leed hier echt te hard om en wil dit samen doen. Ondertussen zijn we anderhalf jaar later, en ben ik een paar maand terug naar een ziekenhuis gestapt. We hebben eerste testen doorlopen, wat voor mijn man bijzonder pijnlijk was, mentaal dan, en van mij heel veel diplomatie vroeg om het toch door te zetten, heel veel gehuil weeral. Maar goed, van die kant zit het goed: zijn zaad is meer dan ok. Ik daarentegen heb blijkbaar geen eisprong, en moet nu donderdag terug om het vervolg te bespreken met de professor. Een hormonenbehandeling zei hij telefonisch en nog een rits bijkomende onderzoeken. Ik probeer positief te blijven, dat moet wel voor mijn man, maar het is niet altijd even simpel. Maar simpel bestaat denk ik niet, dus ik blijf erin geloven, en ik probeer de dingen positief te zien.