Sabien84 schreef:Nadine schreef:41 dagen
Toen mn HA zei dat het ook een jaar kon duren,
werd het wachten ineens een stuk makkelijker ;)
Dat heeft mijn huisarts ook gezecht maar dat maar het wachten voor mij zeker niet makkelijker. Ik word zo ontzettend jaloers als ik lees dat mensen er al zo serieus mee bezig kunnen zijn. Ik kan nog helemaal bnergens op hopen, wachten, dromen. Zo voelt het in iedergeval. Ik ben nu als de dood dat deze cyclus ook weel zo lang gaat duren, en dat zou betekenen dat ik dan dik een half jaar van de pil af ben, en ik dan pas aan een 3e cyclus ga beginnen. En wie zecht dat die niet ook zo lang gaat duren. En vanaf wanneer mag ik gaan klagen. Als ik al een jaar van de pil af ben, of als ik een jaar lang een regelmatige cyclus heb maar nog niet zwanger ben. Ik weet dat mensen nu wel zullen denken: joh zeur niet zo: het kan altijd erger. maar ik voel me er echt heel kut onder... :cry:
Ach meid, wat rot voor je!!! Je mag hier lekker "klagen" (ik vind het geen klagen trouwens) hoor!! Misschien helpt het volgende:
ik ben april 2008 gestopt met de pil omdat ik niet meer die troep in mijn lijf wilde hebben (slikte hem toen al meer dan 10 jaar).
Toen helemaal nog niet aan kinderen toe. Ik werd pas na ruim 5 maand (dus bijna een half jaar, slik) weer voor het eerst ongesteld. Blijkbaar was alles helemaal in de war. Ik zat er toen echt over in, maar de HA die zou toch zeggen dat ik het maar ff af moest wachten. Vaak maak je je er druk om en dan komt het juist niet. Denk dat dat bij mij ook zo was. Ben op een gegeven moment begonnen met de Teunisbloemcapsules van Etos (ook verkrijgbaar bij bijv Kruidvat en Hema) en ja hoor, na ongeveer een week kwam het op gang. Het was best heel regelmatig toen ik ze slikte. Nu ruim een jaar verder heb ik een cyclus die nog niet helemaal regelmatig is (nu twee keer 30 dagen, daarvoor 35 dagen) Ik overweeg om ze weer te gaan slikken (mag icm Femnatal) zodat mijn cyclus niet opgehouden wordt door dat ik loop te stressen of ik wel of niet zwanger ben.
Ik hoop dat je hier misschien iets mee kunt! En, als je je rot voelt of het ff niet meer ziet zitten en kan er met niemand over hebben (behalve misschien je partner) dan kun je altijd hier terecht!!!
Sterkte en liefs,
Groentje