Ik had de babykamer al vrij snel hier staan, toen was ik 3.5 maand zwanger als ik me goed herinner.
Kon de kinderkamer van kennissen overnemen, waar ik al verliefd op was toen ze hun zoontje en dochtertje kregen, dus heb t gelijk opgehaald 😃
En vanaf dat ik het ledikantje in elkaar heb gezet, ben ik rustig aan gaan kijken wat ik graag op de muren wilde hebben.
Wij doen geen behangetje dat soort dingen, maar hebben wat leuke winnie de pooh lijstjes hangen, wat knuffels op een plank, een opruimhangdingetje, heel eenvoudig maar erg leuk.
In mei/begin Juni hebben we een kinderwagen gekocht en een maxi cosi, evenals een badset, die al klaar staat in de badkamer.
De commode is sinds eind juni boven, die paste niet door het trapgat, en hebben we dus door het raam met een ladder geschoven.
Een goede 4 week terug ben ik begonnen met zoeken naar geboortekaartjes met vriendlief, maar we hadden niets waarvan we dachten dit is het. Dus op @net gegoogled naar leuke pics, en een heel eenvoudig schattig plaatje gevonden, en heb inmiddels goed de helft klaar van de babykaartjes en al een deel van de enveloppen geschreven zodat ik daar tegen de tijd dat ik bevallen moet niet meer om hoef te denken. Dan kan het op de post en huppekee 😉
Nu de aankomende tijd de nog nodige spulletjes halen, en dan half augustus beginnen met alles wassen denk ik.
Ben 18 oktober uitgerekend, maar mijn zusje beviel ook onverwacht een maand te vroeg, en 2 kennissen van me ook.
Hoeft bij mij natuurlijk niet zo te zijn, maar wil gewoon alles voor september frisgewassen in de kasten hebben, zodat het gewoon schoon en klaar is voor het geval dat 😉
We genieten nu elke dag van ons Ukje in mn buik, en het vooruitzicht dat hij er over een paar week is, de tijd gaat zo snel!
Wel proberen we idd nog dingen te doen, die we graag samen nog willen doen voordat Uk er is, omdat een kleine toch vooral de eerste maanden veel van je vergt en je waarschijnlijk aan weinig geplande dingen toekomt.
En nu het kamertje in principe klaar is en het klaar staat voor gebruik vind ik zelf gewoon heerlijk 😃
Elke dag ff in t kamertje rondkijken, dingetjes opnieuw opvouwen, en dromen over hoe het straks zal zijn met Uk in onze armen.
Beter alles te vroeg klaar, dan laatste moment stress over wat er allemaal nog moet 😉