hoi ik had een vraagje ik snap het echt niet meer heb gister een test gedaan hij was dudelijk posetief maar naar 10 minuten was het strepje al weer weg dus me vraag is ben ik nu zwanger ofnie :| hoop het wel als vast bedankt
tweety27Oud lidBerichten: 1.197Lid sinds: 1 januari 2005
ik zou hem inderdaad ook nog eens overdoen. Bij mij bleef het streepje ook na die tijd nog staan. Dus ik weet het niet wat dat met jou test is. Misschien nog niet voldoende HCG???
Jootje82Oud lidBerichten: 2.072Lid sinds: 13 juli 2009
Een streepje is een streepje, en het is niet voor niks dat je de test na 10min niet meer mag aflezen.. Denk zelf dat je zwanger bent, maar zoals de andere meiden hier zeggen; gewoon nog een test doen.. Laat je weten wat de uitslag is?? Anders moet je een digitale test van clear blue kopen, daar staat in woorden op of je wel of niet zwanger bent..
heb weer een test gedaan dit keer een wit streep maar kan dat wel een wit streep je heb de 2 testen wel een week tevroeg gedaan denk ik om ik niet weet waar neer ik ogie moet woorden om ik aan de prikpil zat mee gestop 3 wekken (me lichaam stoten hem af) ga nog een test doen vorgde week kijken wat daar uit komt vind het maar niks dat wachten maar het moet maar
JoyaOud lidBerichten: 5.134Lid sinds: 7 april 2009
Okee.. als ik jou was zou ik een digitale test van clearblue doen.. Dan zie je gelijk of en zo ja hoelang je zwanger bent! Hou je ons op de hoogte?? Succes!
Liefs
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
witte strepen zijn inderdaad de plek waar het 2de streepje moet komen. Niet elke test heeft die witte strepen. Het streepje moet altijd dezelfde kleur hebben, maar mag wel lichter zijn. Ik denk dat je echt veel te vroeg getest hebt en nog niet kunt weten of je zwanger bent.