ik heb afgelopen donderdag een zst gedaan van het kruidvat. Binnen een paar seconde al een dik kruis op de test, dus positief! Maar toen ik gisteren op de test keek was het kruisje minder en vandaag staat er alleen nog een - en een treep in het controlevenster. Volgens mij moet dat niet uitmaken toch en ben ik gewoon zwanger? Het is een beetje verwarrend, omdat ik hier en daar ook hoor dat de strepen van de kruidvattest wel blijven staan...KAn iemand mij geruststellen? Ik denk dat ik voor de zekerheid morgen toch nog maar een andere test ga doen..
louise82Oud lidBerichten: 3Lid sinds: 1 januari 2005
Het kan zijn hoor! Dat het na een paar dagen verdwijnt. gebeurt wel vaker. Maar je kan voor de zekerheid nog een test doen en als die postief uitvalt. Hier een tip van flip 😉 smeer er doorzichtige nagellak op het venstertje dan blijven de streepjes duidelijk zichtbaar.
Prinses78Oud lidBerichten: 1.530Lid sinds: 22 februari 2009
Ja dat bedoelde ik er ook mee te zeggen hoor! dat hij het betrouwbaarst is als je hem net gedaan hebt en je bent gewoon hartstikke zwanger hoor! Maar bedoelde er mee te zeggen dat het streepje idd na een paar dagen dan kan verdwijnen maar dat je gewoon zwanger bent. Maar als je hem wilt bewaren nog een keer over een staafje plassen en nagellak 😉 In ieder geval van harte GEFELICITEERD!!!!!
Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
ik denk ook dat je zwanger bent: GEFELICITEERD!!!!! Er staat toch ook vaak bij dat je de test niet later als na zoveel minuten mag lezen omdat hij dan niet meer betrouwbaar is?
Kan je dan over een positieve test nog een keer plassen en geeft ie dan weer een positief resultaat?? Dat wist ik echt niet...overigens ook niet dat het blijft staan als je er nagellak overheen doet
Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008