liefstemeid schreef:Ik heb een vraagje over een vriendin van mij. Ik maak me daar best zorgen om namelijk.
Ze is nu 7 weken zwanger, ondanks het slikken van een morning after pil. Daarna was het zo dat ze niet doorhad dat ze zwanger was. Ze heeft meerdere malen in de periode dat ze dus al zwanger was een morning after pil geslikt. Ook heeft ze regelmatig heel veel alcohol gedronken.
Ze weet nu net pas dat ze zwanger is.
Moet ze zich ergens zorgen om maken? Deze dingen zijn namellijk wel schadelijk voor een kind.
he meis, ik kan heel goed begrijpen dat je bezorgd bent om je vriendin. en zeker als ze als ze al een paar keer een morning afterpil heeft moeten nemen?
gebruik ze standaart dan niks? de pil of condooms.
ik weet niet hoe jong ze is. maar als het een volwassene is. vind ik dat ze haar denk wijze iets anders moet instellen.
zoals je hier denk ik wel gelezen hebt zijn hier ook veel meiden/stellen die al enige tijd bezig zijn om 1 kindje te krijgen somige de 2 en daar wil het niet bij lukken dat tie om deze mensen dus ook aardig boos op kunnen worden.
Kinderen krijg je. die neem je niet. en om zo om te gaan met een gezond kind mmm
jou word niks kwalijk genomen jij ziet het ernst in snap je. maar ook jij mag gerust tegen haar zeggen hoe jij erover denk en waar ze mee bezig is. een echte vriendin sna jou bezorgheid doet ze het niet is het niet een vriendin meid. simpel sterkte derme