Ik had een vraagje.. Zijn hier dames die na een curretage direct zwanger zijn geworden?? Na een 'gewone' miskraam hoor ik regelmatig dat sommige dames direct weer zwanger zijn geworden en het ook goed is gegaan maar hoor weinig over direct zwanger worden na een curretage.. Iemand ervaring??
Xxx
naatje83Oud lidBerichten: 1.377Lid sinds: 1 januari 2005
Spannend voor je zeg!! Weet je al meer...?? 😃 Had deze topic ook op zwangerzijn forum geplaatst idd. Maar omdat hier vrouwen praten die al een kleine hebben dacht ik dat ik mijn vraag beter hier kon plaatsen.. Maar nog weinig reacties helaas. Ben wel errug benieuwd naar jou!
Xxx
Jootje82Oud lidBerichten: 2.072Lid sinds: 13 juli 2009
Ja ben inderdaad weer zwanger. Ik vind het nu wel spannend hoor! Volgende week de eerste echo om te kijken hoever ik ben en wie weet kunnen we het hartje horen. Er kotm inderdaad weinig reactie op deze topic vind ik wel jammer. Ben toch wel benieuwd of er meerdere meiden zijn die direct weer zwanger zijn geraakt.
Jootje82Oud lidBerichten: 2.072Lid sinds: 13 juli 2009
De eerste ronde na currettage nog niet maar ik hoop op de 2e want ik ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd! Na de spontane miskraam was ik in ronde 2 alweer zwanger dus we blijven duimen...
naatje83Oud lidBerichten: 1.377Lid sinds: 1 januari 2005
@Jootje hoop idd dat ik het hartje kan zien volgende week dan zou er al een hele zware last van me afvallen. Ik hou je op de hoogte en ga met je meeduimen dat het bij jullie ook snel weer raak is. @Ynni ik duim met je mee dat het snel weer raak is.
YnniOud lidBerichten: 1.191Lid sinds: 1 januari 2005