leonec, ik heb me na mijn mk ook zo gevoeld. was heel blij dat ik snel weer zwanger was, maar heb er niet van kunnen genieten. was mezelf aan het beschermen voor een eventuele 2e mk. voor mijn gevoel 'straalde' ik niet van geluk. dit is echt pas gekomen na de 1e echo. hoever ben je wanneer je de 1e echo krijgt? ik kreeg de eerste echo met 8 weken. met 7 weken kunnen ze ook al een hartje zien. die gaat kloppen tussen de 6 en 7 weken (wist je misschien al)
leonecOud lidBerichten: 2.859Lid sinds: 9 september 2008
ik snap het helemaal! heb helaas het zelfde mee moeten maken. en het moment van de echo is ook ZO stressvol. (bij mij dan) eerst uitwendig. niets te zien (had de gyn gelukkig voor gewaarschuwd) en toen inwendig, maar hij had het scherm niet naar mij gedraaid dus ik zag niets!! vond het mega spannend, lag half te shaken op dat bed en toen zei die eindelijk... het ziet er goed uit! toen merkte hij pas dat hij het scherm niet goed had staan haha.
een nog vroegere als met 7 weken zou ik niet doen. mocht je nou minder ver zijn dan zou je geen hartje kunnen zien en zou je alleen maar verder ongerust worden. je kunt helaas alleen maar afwachten. mag je s morgens of moet je nog een aantal uren wachten voor je kunt? wij konden toen pas om kwart over 4.
Na hoeveel weken waren jullie weer zwanger als ik vragen mag ?
Ikzelf heb nu bijna zes weken geleden een miskraam gehad. Heb nog geen menstruatie gehad....wel gisteren een testje gedaan en kreeg een lichte streepje...weet eigenlijk niet zeker of ik nou wel of niet zwanger ben.
Maar ik begrijp precies wat jullie voelen. Ik ben daar ook bang voor en weet nu al dat ik tien keer voorzichtiger ga zijn met alles, veel meer rust ga nemen, mij niet ga stressen e.d. Toch denk ik dat ik minder blij zal zijn kunnen zijn omdat ik continu de angst in mijn hoofd ga hebben 😖