Bij mij klopt het niet. Ik zou volgens de kalender een jongen moeten krijgen, maar we krijgen een meisje!
Wat ik raar vind is dat er verschillende Chinese kalenders (vooral op Amerikaanse sites) te vinden zijn op internet. Want op andere kalenders staat dat ik een meisje krijg. 😂
ShileyOud lidBerichten: 3.748Lid sinds: 11 maart 2009
bij mij niet. als ik kijk naar de leeftijd op het moment van de conceptie dan zou ik een meisje moeten krijgen maar het word een jongen. 3 maanden later ben ik wel een jaartje ouder geworden en dan zou het wel kloppen.
Renate76Oud lidBerichten: 171Lid sinds: 1 januari 2005
Dat topic had ik niet gezien, maar vind deze toch iets anders....aangezien ik vooral benieuwd ben of het is uitgekomen! Ik heb het ook bekeken voor twee vriendinnen van mij die in februari gaan bevallen en volgens de kalender worden het bij beide meiden...we zullen zien!
Eva_697Oud lidBerichten: 1.610Lid sinds: 1 januari 2005
Nou ja toeval....dat vraag ik me dus af! Omdat het bij een behoorlijk aantal mensen klopt....ik zal eens kijken hoe het bij mijn moeder was en of dat klopt.... 😉
Saar80Oud lidBerichten: 4.093Lid sinds: 30 mei 2008
@saar80.. ja toeval ja. Als er echt een kern van waarheid in zat zou het toch bij wel meer mensen kloppen haha! ik geloof er absoluut niet in dat een stel chinezen die een kalendertje opgesteld hebben aan de stand van maan en planeten en whatever bepalen welk zaadcelletje (X of Y ) in mijn eicel kruipt.. van alle zwangeren die ik tot nu toe in omgeving ken klopt er helemaal niks van namelijk;) Het is leuk hoor zo een kalender, maar het blijft 50/50!
Ik denk niet dat de chinezen dat beslissen maar de chromosomen 😂 Ik ben zwanger van een twee eeige tweeling dus bij mij kunnen het of twee jongen, twee meiden of een jongen en een meid zijn :roll: . Hoeveel procent kans heb ik dan nog 😉
Saar80Oud lidBerichten: 4.093Lid sinds: 30 mei 2008
Haha kunnen er beter wiskundige berekingen op loslaten 😉 Ik hoop eigenlijk dat er niks van klopt maar omdat het in mijn omgeving juist wél zoveel klopt ga je toch twijfelen....Wil graag een meisje de volgende keer maar heb ook niet zoveel zin om me te laten leiden door zo'n kalender.....Zoals al gezegd is blijft het 50/50 en heeft het natuurlijk vooral te maken met de x en de y.
andreaaaOud lidBerichten: 449Lid sinds: 28 augustus 2008
@ Naatje: Is het een eeneiige tweeling of een tweeeiige? Als het een eeneiige is kun je het wel nakijken, dan zijn het er altijd 2 van hetzelfde geslacht.
Nou eva dat ben ik ook niet helemaal met je eens mijn collega zat te vertellen over buren van haar die buurvrouw wou niet weten wat het werd en die buurman wel dus die had het door de vk op een briefje laten schrijven (lees: een meisje) Hij leuke jurkjes gekocht en verstopt omdat zijn vrouw het niet wou weten nou je raad het al he.........een jongen 😂 .
SofiaOud lidBerichten: 1.329Lid sinds: 10 januari 2012
Ja, heel soms gebeurt dat wel eens! 😂 Gelukkig hebben ze bij ons al met meerdere echo's de schaamlipjes gezien, dus ik neem aan dat het bij ons wel goed gaat! 😂
naatje83Oud lidBerichten: 1.377Lid sinds: 1 januari 2005
Bij ons gaat ie zoals het er nu uitziet ook niet op, bij de 20 wkn echo dacht de man toch echt een meisje te hebben gezien. 11-11 weten we het zeker door een pretecho.
mimimaboOud lidBerichten: 1.667Lid sinds: 2 juni 2009
Bij ons klopt ie ook niet. Volgens de kalender zou het een meisje moeten worden. Maar het was toch overduidelijk op de echo te zien dat het een echte knul is!