susannelilian schreef:Ja inderdaad, nou wel zullen weer zien volgende maand. Wel balen dat het dan weer 4 weken gaat duren, geduld is namelijk niet mijn sterkste kant haha en wil het liever gister nog dan vandaag 😉
Teveel koffie drinken schijnt niet goed te zijn, maar wat ik teveel? Ik lust geen koffie, dus ik hoef daar niet over na te denken 😉 Als je het echt zeker wilt weten moet je gewoon helemaal geen koffie meer drinken. Ik laat alles wat de kans zou kunnen verkleinen op een zwangerschap en wat schadelijk kan zijn voor de ongeboren baby. Dus geen dingen met aspartaam erin, geen rood vlees, alle vlees goed doorbakken, alle groente en fruit extra goed wassen en sta sinds ruim een week ook weer op de wii fit 😃 Ik wil geen enkel risico nemen en als er mensen zijn die vinden dat ik doorsla dan hebben ze pech gehad, want ik blijf het zo doen!
Haha wat jij bovenstaand allemaal noemt is niet goed tijdens een zwangerschap, maar je mag wel koffie drinken etc. rond je eisprong want dat beinvloed het niet aldus mijn gyn 😊
Maar denk dat je lotgenoten in het andere Clomid hoekje zitten 😛 Haha dit topic is een beetje overbodig, want eidereen reageert daar 😛
Jaaa ik wil het ook LIEVER NU DAN MORGEN, maar ik bepaal dat helaas niet, dat is moeder natuur 😞