susannelilianOud lidBerichten: 4.466Lid sinds: 19 augustus 2009
Doordat ik over beide goed verhalen heb gehoord twijfel ik nu heel erg..... Wie van jullie heeft ervaring en/of kan me helpen/adviseren?
susannelilian schreef:Ze hebben allebei iets wat de ander niet heeft 😉 Etos zwanger is goed voor je eisprong en het regelmatig van je eisprong. En in Dagravit zit Metafolin. Metafolin® is de natuurlijke, actieve vorm van foliumzuur en dat betekent dat deze vorm niet meer omgezet hoeft te worden en dus direct beschikbaar is voor opname in het lichaam.
Hoop op meer adviezen, maar wel bedankt voor je reacties!
susannelilian schreef:@Suus85: geeft niet hoor 😊 Zal dat ook even tegen misslola zeggen...
@misslola: Dagravit mama en baby is niet hetzelfde als VSM Puur mama hoor ;)
misslola schreef:Staar je er niet op blind dat zodra je de Etos zwanger worden pillen slikt je meteen erna zwanger bent.
Dat hangt echt niet af van wat voor soort merk pillen je slikt. Het enige wat van belang is dat je foliumzuur slikt omdat uit onderzoek heeft uitgewezen dat dit een open ruggetje van de baby kan voorkomen.
Ik denk dat het ook nu allemaal erg commercieel is ingesteld. Ik heb voor puur mama van VSM gekozen omdat behalve foliumzuur er ook andere extra vitamine inzitten. En hier had ik een goed gevoel over.
Tuurlijk zullen er verhalen zijn van meiden die gelijk zwanger na gebruik van de etoszwanger pillen. Maar ik denk dat de meerderheid er toch ook echt langer over heeft gedaan om zwanger te worden.
Miesje78 schreef:Het is ook niet de bedoeling om die van de Etos te promoten hoor! Ik vertel alleen mijn ervaring met dit soort pillen.
In eerste instantie ben ik begonnen met slikken puur om mijn cyclus op gang te krijgen en niet om gelijk zwanger te worden! En bij mij werkte dat dus, in 2 maanden was mijn cyclus normaal, terwijl het een jaar lang een zooitje was.
Tegelijkertijd had ik ondersteuning van de fysio dmv meridiaan-kleurentherapie, dus ik denk dat het een combinatie was van.
En dat er ook negatieve ervaringen waren met die pillen wist ik niet en heb ik ook niet eerder gelezen. Heeeeel vervelend dat het zo is en mensen er last van hebben (gehad)!!!