Hallo meiden! Ik heb samen met mijn vriend besloten om te gaan voor een kindje!
Mijn vriend is wat ouder dan ik en ik heb altijd de droom gehad om jong moeder te worden.... 😃
Ik vraag me nu af of er meerdere wannabe jonge mama's zijn.. misschien wel uit hetzelfde jaar als mij. Ik zou het heel leuk vinden om samen met jullie te kletsen!
Xxxxx
b0llieOud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 1 januari 2005
haha ja klopt omdat ik in eerste instantie ook d8 dat er 1980 stond haha en ik wist dat er daar wel een voor was toen deed ik later mn ogen nog us wat beter open en zag ik dat er 1990 stond wow, das jong haha, dan ben jij? 19? 😊
La-princesaOud lidBerichten: 411Lid sinds: 10 oktober 2009
ik wilde t al langer, mn vriend niet echt, die wilde liever nog ffies wachten tijdje geleden zei ik zomaar, ik stop met de pil en dat vond ie goed haha, dus zo kwam t
ben vanmorgen ongi geworden dus door naar ronde 3 maar ga nu ovu testen gebruiken,zodat ik zeker weet wann ik mn ei heb vorige rondes was t maar n beetje gokken
Je kan ook temperaturen.. Ik denk dat ik het maar op gokken hou 😛 Anders word het voor mij zo geforceerd.. Voor ons beide dan weer op naar de volgende ronde dan maar he!
ja temperaturen, kweetnie hoor gewoon ovu testen hoor,dat gedoe met die thermometer, nee hoor nix voor mij denk ik ja eerste 2 rondes hebben we ook maar gewoon gegokt wann ik mn ei zou hebben en afgewacht hoe lang mn cyclus was maar nu ronde 3, word nu wel wat serieuzer vind ik dan weet ik ook wann mn ei is, en hoef ik niet te denken,ooooh heb ik wel optijd geklust enz
hahaha Dat temperaturen is ook niets voor mij.. maar wel gratis 😛 Maar ik kan me wel voorstellen als het je derde ronde is dat je wat zekerder wil zijn. spannend laat me weten hoe het bevalt 😉
'n baby is ook niet goedkoop hoor hahaha enne die ovutesten die ik besteld heb waren 25 voor E11,25 dus valt best wel mee hoor en nu ik 'n beetje 'n idee heb hoe mn cyclus is hoef je ook niet teveel testen te gebruiken
laat je zeker horen hoe 't bevalt hahaha
Nee daar heb je gelijk in! Maarjaa alle beetjes helpen 😛 Ooh had die dingen veel duurder gezien.. naaa dat valt dus best mee Hopen dat je binnenkort dan achter elkaar 2 positieve testen in handen hebt!
Ik ben 19 jaar, en mijn vriend 24 jaar.. sinds febr. gestopt met de pil, maar ngo steeds niet ongesteld geworden. moet nu 14 dec. naar de gyneceloog, heel erg balen !!! Wil het echt zoo graag.. En hoe lang ben jij al bezig ?
Okee..Ook erg spannend voor jou dus! Erg he dat wachten. Ik weet ook niet hoe ik het vol hou, word echt helemaal gek. en overal om je heen zie je zwangere vrouwen en kindjes.. dus vind het echt moeilijk 😞 Hoop echt dat het heel snel lukt.
werkt wel beetje verslavend dit forum... was eigenlijk meer informatie aant inwinnen voor mn vriendin, ze is nu 3 maanden aant proberen. en nu ben ik zelf constant aant gluren 😉
vriendlief begon al, zit je nu alweeeer op dat forum?! maar hij heeft zijn forum over peugot205 dusse....... :roll: en zolang het forum de 'klussen' niet in de weg staan haha wats het probleem? hihi
whahahaha ooh die van mij vind t eigelijk wel prima dat ik hier zit al begon die vandaag wel vanne, kun je niet beter wat minderen daar t doet je zoveel verdriet als er weer eentje zwanger is, ik zie t aan je
heeft ie wel n beetje gelijk in maar t is ook wel erg gezellig hier 😃
maar elke keer als er wel iemand zwanger wordt geeft dat weer hoop toch?!
Valt me wel op dat ik eigenlijk iedereen zo leuk vind hier... Zullen de hormonen wel zijn haha nee hoor, gekheid, er is echt veel steun op dit forum, dat heb ik wel eens anders gelezen.
t is idd ook erg fijn om te zien dat je niet de enige bent waarbij t niet in ronde 1 al lukt en dat er ook meiden(jonge meiden) rondlopen waarbij t maar niet wil lukken en die al in de MMM zitten al is t wel steeds confronterend als er weer een zwanger is maar t geeft idd ook hoop
miss lipstickOud lidBerichten: 345Lid sinds: 1 januari 2005