Mijn god! wat is er veel keus aan kinderwagen!!!!!!!!! waar moet ik op letten?
iemand tips waar ik op moet letten bij de aanschaf of goede ervaringen met een bepaald soort kinderwagen?
Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
Sofia schreef:Grappig inderdaad, wij twijfelden toen ook tussen de Mutsy en de Mura!! 😂 Uiteindelijk toch voor de Mura gekozen, omdat de kinderwagenbak groter is en de wagen kleiner inklapt. Maar ik vond de Mutsy ook heel mooi en handig.
popje 2 in de maak schreef:Draakje, het nadeel van de stokke vond ik dat in de "buggy" stand de beentjes gescheiden worden door de stang. Lijkt me voor het kindje vervelend!
Merk trouwens dat ik de wagen bij de tweede anders gebruik dan bij de eerste. We gaan bijvoorbeeld regelmatig naar het bos voor de oudste (bijna 3 jaar) en dan is de wagen ideaal. Dat soort dingen deden we veel minder bij de eerste en had er toen af en toe wel spijt van dat we er wel rekening mee hadden gehouden. Nu ben ik er heel blij mee.
Sofia schreef:Ik heb ook de Mura 4. Heb begin dit jaar een kleurtje van 2008 op de kop weten te tikken, vond de kleuren van 2009 drie keer niks! Zoooo saai. Heb nu de green slice, turquoise van buiten en appeltjesgroen van binnen, zo leuk. Heb er turquoise en appeltjesgroene dekentjes bij, leuke vrolijke lakentjes ook in die kleuren en een turquoise met groene luiertas van Oilily, helemaal leuk voor m'n meisje. Ben er zo blij mee!
Sofia schreef:Dank je!
Dit is 'm:
http://web45.xps4.microserver.de/ebay/i ... mal500.jpg
De kleuren verschillen iets met het echt, in het echt zijn de kleurtjes ietsje feller.
Mariekepiek schreef:jeeh wat heb jij veel wagens gehad!!! daarom raden ze altijd aan om een proefritje te maken en om op te schrijven wat je van een wagen verwacht!
wij hebben uiteindelijk gekozen voor de maxi cosi mura 4. Lekker stevig, geschikt voor stad en bos, klein en makkelijk inklapbaar, degelijk, grote reiswiegbak.