ben je al bij de huisarts geweest? Ik zelf was 49 dagen overtijd, in totaal 3 keer getest, 2 keer thuis en 1 keer bij de huisarts, om toch zeker ervan te zijn, dat ik niet zwanger was. Na precies 7 weken overtijd te zijn, ben ik nu eindelijk ongi, gelukkig er ook weer bijna vanaf, dus klussen kan weer beginnen 😃 Maar ga anders na de huisarts toe voor een test, dan weet je het helemaal zeker!!
Hoor het allemaal wel en veel succes..
Groetjes
gizmorixyOud lidBerichten: 7Lid sinds: 1 januari 2005
echt klote zeg. Ik snap je helemaal, zoals vele vrouwen hier op het forum waarschijnlijk. Ik was ook zolang overtyd, bij de huisarts test gedaan negatief. Week later werd ik dan eidenlijk ongi, na 7 weken overtijd te zijn. Echt jammer meis, maar nu kunnen we tenminste naar de volgende ronde en hebben we meer duidelijkheid. Vanaf nu kunnen we helemaal gaan klussen!!
Succes meid..
Liefs..
lennyBeheerderBerichten: 356Lid sinds: 4 maart 2005
Ik sprak laatst iemand, die was bewust gestopt met werken om thuismoeder te worden. Een paar keer weken overtijd geweest (zelf een x 9 weken!!) en op een gegeven moment had ze zoiets van "ik pak mijn leven weer op en zoek en baan" en vervolgens was ze binnen 2 maanden zwanger....
Bij haar dus toch psychisch geweest, achteraf gezien.
En toch kun je van jezelf ook niet afdwingen dat je er niet teveel mee bezig bent.
Heb je het vaker gehad, dat je cyclus ineens zo lang is?
Liefs Lenny
duiveltjeOud lidBerichten: 5Lid sinds: 1 januari 2005
ik ben 6 dagen over tijd en ik moet heel veel plassen.om de 10 minuten ofzo en dan plas ik maar heel weinid..ik ben niet aan de pil maar heb wel onveilige sex gehad kan het zijn dat ik zwanger ben of iets?hoop dat jullie me er antwoord op kunnen geven alvast bedank..liefs duiveltje
Linda_Oud lidBerichten: 1.313Lid sinds: 10 mei 2007
hoi daisymakkink..nee ik heb ook geen blaasontsteking want heb gisteren me urine weg gebracht bij de dokter en die zeiden dat ik geen blaasontsteking heb..en ik ben inmiddels nog steeds niet ongesteld geworden dus ik vind het wel een btje vreemd
daisymakkinkOud lidBerichten: 255Lid sinds: 1 januari 2005
jeetje wat een gedoe. heb je al een bloedtest laten doen? ik vind het heel erg voor je. als die onzekerheid. meid heel veel sterkte hoor en hopelijk ben je zwanger en anders vandaag nog ongi
duiveltjeOud lidBerichten: 5Lid sinds: 1 januari 2005
ik had even een vraagje, ik ben sinds augustus gestopt met de pil, in septmeber werd ik gewoon op tijd ongesteld... nu ben ik inmiddels al 3 weken overtijd. 2 negatieve testen. ik ben bij de huisarts geweest die zegt dat mijn ongesteldheid weer zijn ritme moet krijgen, maar als het te lang duurd dat ik nogmaals moet testen hij vertelde dat ik wel heel snel zwanger zou zijn als het nu al raak was... heeft iemand hier ervaring mee, zou het zo kunnen zijn dat ik al zwanger ben??? ik heb wel regelmatig last van buikpijn en in de eerste week wat vlagen van misselijkheid, maar misschien zit dat wel tussen mijn oren... 😢 voor ik met de pil begon was ik ook altijd regelmatig ongesteld.. ik denk dat ik morgen toch weer ga testen, ik wil van die onzekerheid af.. en me vriend en ik zouden het helemaal geweldig vinden als ik toch zwanger bljk te zijn... 😛 kan iemand mij advies geven????
daisymakkinkOud lidBerichten: 255Lid sinds: 1 januari 2005
Dat zou inderdaad snel zijn maar helemaal niet uitzonderlijk! Er zijn genoeg vrouwen waar het meteen de eerste maand al raak is. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je cyclus nog niet regelmatig is.
als je zo onzeker bent zou ik gewoon nog eens testen. Voor je eigen gevoel.
succes!
LentedingOud lidBerichten: 1.704Lid sinds: 8 augustus 2007
Kan beiden zijn idd. Of je cyclus is nog niet zo regelmatig na het stoppen met de pil of het kan evt zo zijn dat je wel zwanger bent. Bij mij was het ook snel raak, ben in april gestopt en was in juli zwanger. Maar dat is natuurlijk bij iedereen weer anders.
liever anoniemOud lidBerichten: 351Lid sinds: 1 januari 2005
nou vanmorgen weer een test gedaan, weer negatief..ik baal er echt van 😞 , maar waarschijnlijk wil het TE snel... :? hoelang kan et duren voordat je cyclus weer op gang/stabiel is??? heb je wel een eisprong ondanks je 3 weken over tijd bent, en niet zwanger???
liever anoniemOud lidBerichten: 351Lid sinds: 1 januari 2005
ik had nog een vraagje weet iemand hoelang het maximaal kan duren voordat je een positieve test heb als je toch zwanger blijkt te zijn? ik ben namelijk 3 weken overtijd en ik vroeg me af of je gewoon een eisprong blijft houden ondanks je ongesteldheid uitblijft. ik heb al 3 negatieve testen gehad.. misschien is het een rare vraag maar voor mij is alles nieuw.... :roll: