maria11Oud lidBerichten: 1.096Lid sinds: 2 augustus 2009
Hoi,
Ik heb een vraagje, hebben de zwangerschapstest strips van matcare een voorgedrukt streepje?
Ik kan er namelijk niets over terug vinden in de gebruiksaanwijzing en als ik er op google krijg ik tegenstrijdige berichten. De een zegt dat er wel een voorgedrukt streepje op staat en de ander niet.
zit een beetje in onzekerheid......weet iemand het? :roll:
epatOud lidBerichten: 3.669Lid sinds: 27 maart 2009
Ik reageer even zodat je onderwerp bovenaan komt bij de actieve onderwerpen. Ik weet het helaas niet. Heb je getest en twijfel je of er een vaag lijntje staat? Volgens mij mag je ook altijd de matcare klantenservice bellen of e-mailen, die weten dat ook wel misschien?
Eva_697Oud lidBerichten: 1.610Lid sinds: 1 januari 2005
matcare heeft GEEN voorgedrukt lijntje. Het lijntje moet wel gekleurd zijn pas dan is de test positief, een vaag schaduwtje kan komen van teveel urine die ingedroogd is... ik zou morgen nog eens testen met ochtendurine! SUcces!
Jootje82Oud lidBerichten: 2.072Lid sinds: 13 juli 2009
Idd geen voorgedrukt lijntje.. Dus als je getest hebt en het lijntje is lichtrose dan mag ik je ws feliciteren.. 😉
maria11Oud lidBerichten: 1.096Lid sinds: 2 augustus 2009
nou meiden bedankt voor de antwoorden.
Ik heb net een clearbluetest gedaan (twee zelfs) en ik ben hardstikke zwanger!!!!! 😃 😃 😃 😃 😃
ben zo ongelofelijk blij, ik weet niet waar ik het zoeken moet 😃 😃 😃
Ik moet zo nog aan het werk, en vanavond ga ik het mijn mannetje vertellen....ohhhhh spannend!!!!
Ik kan het nog steeds niet geloven.....ZWANGER!!!!!!! AAAAAAAAHHHHHH!!!!!!
Jootje82Oud lidBerichten: 2.072Lid sinds: 13 juli 2009
Woeehoeeee...! Super meid!! GEFELICITEERD!! En vanavond je mannetje vertellen.. 😃 Super.. benieuwd naar zijn reactie. Geniet ervan meid..!!
Eva_697Oud lidBerichten: 1.610Lid sinds: 1 januari 2005
van harte gefeliciteerd:D heerlijk geniet ervan!!
Liefs
LautjeOud lidBerichten: 2.288Lid sinds: 12 augustus 2009
GEFELICITEERD!!! 😃 Geniet ervan!!!!
sienaOud lidBerichten: 1.142Lid sinds: 26 oktober 2009
Gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws! Ben nieuw op het forum en een beetje aan het ontdekken en rondkijken, en dan is dit toch wel gaaf om te lezen! Geniet ervan: ik wens je een goede zwangerschap toe!