Esther76Oud lidBerichten: 2Lid sinds: 1 januari 2005
Hallo allemaal,
Ik ben Esther en ben 33 jaar. Samen met mijn partner Michael hebben we een kinderwens en inmiddels gestopt met anticonceptie (pil én condooms) dus we gaan een spannende tijd tegemoet. Omdat mannen mannen blijven 😂 hoop dat ik hier wat vrouwelijke aanspraak vindt 😊
Groetjes,
Esther
epatOud lidBerichten: 3.669Lid sinds: 27 maart 2009
Hai Esther76,
Welkom hier en veel succes! Ik ben zelf 32, eind van het jaar 33 en we zijn nu 10 maanden bezig. Hoe lang ben je al gestopt met de pil? Je vindt hier in ieder geval absoluut genoeg vrouwelijke aanspraak. Je kunt hier zonder schroom al je vragen stellen en iedereen leeft hartstikke met elkaar mee. Veel plezier op dit forum!
wendylOud lidBerichten: 1.214Lid sinds: 20 juli 2009
Hoi Esther76,
Welkom hier!
Ben je al lang gestopt met de pil?
b0llieOud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 1 januari 2005
welkom hier
er breekt idd n spannende tijd aan nu voor jullie
en wat al eerder gezegd werd, je kan hier alles vragen, en alles kwijt
heel veel suc6 met zwanger worden
Esther76Oud lidBerichten: 2Lid sinds: 1 januari 2005
Wat een warm welkom, dank jullie wel 😊
Ik ben al een half jaar gestopt met de pil, en we zijn sindsdien wel nog met condooms verder gegaan. Zo konden we nog even aan het idee wennen en als we er dan écht voor wilden gaan, was het een kwestie van de condooms in de verpakking laten 😃 Mijn lichaam heeft zich dan ook even kunnen herstellen van jarenlang hormoongebruik en ik moet zeggen, het voelt goed!
We houden elkaar op de hoogte.
Groetjes,
Esther
Mama_2_be_van_nr_2Oud lidBerichten: 7Lid sinds: 1 januari 2005
Hallo Dames,
Leuk nog meer leeftijdsgenootjes om mee te kletsen. Ik ben 32 en wij gaan sinds heel kort voor nummer 2. Hele spannende tijd weer met veel Lol zoals wij zelf ervaren.
Moet wel bekennen dat we met de eerste maar een korte tijd (1,5maand) lol hebben gehad. We weten dat het wel even kan duren maar hopen toch weer dat het snel zal zijn.
Leuk om te schrijven en te lezen hoe het met andere gaat.
groetjes
Mama2B-nr2
Vinny45Oud lidBerichten: 859Lid sinds: 9 september 2009
Welkom en succes met zwanger worden!
Jootje82Oud lidBerichten: 2.072Lid sinds: 13 juli 2009
Welkom en suc6 met zwanger worden..!