Hebben jullie dat ook wel eens. Dan krijg je ineens zin in iets wat je natuurlijk net niet in huis hebt..
Zo had ik vorige week 's avonds na het werken zin in een fricadel spec. Mijn vriend is die ook braaf gaan halen...
Nu kreeg ik ineens zin in vers gebakken appeltaart met slagroom.. Dus ik naar de winkel. Kreeg ik ineens zin om het zelf te bakken. Dus die staat nu in de over.. Mjammie. HEt ruikt hier echt heeeeeeeeeeeerlijk....
Ik zou willen dat ik jullie allemaal een stukkie kon geven hahahahahaah..
Ik heb meer zin in chocola, en ik heb nu wel erg graag een milkshake... Niet dat ik er vaak aan toegeef hoor, ben toch wel bang dat ik te dik word. Heb ik nu al last van :?
karin26Oud lidBerichten: 2.215Lid sinds: 4 september 2007
Waar ik ook vaker zin in heb, zijn dingen die ik eigenlijk helemaal niet zo vaak eet. waar ik normaal niet eens aan denk om te eten. Bitterballen bijv. met mosterd...hmmm ik heb ze wel in huis gehaald vorige week, maar ik heb ze nog niet gemaakt! Vind ik wel goed van mezelf!
noukyOud lidBerichten: 66Lid sinds: 1 januari 2005
Ik heb de laatste paar dagen dat ik wel honger heb, maar als ik aan het koken ben absoluut niet aan eten moet denken, vervolgens smaakt het wel lekker, maar als ik dan klaar ben krijg ik een enorm opgeblazen gevoel en zit ik alleen maar te zuchten. Erg vervelend. Ik probeer wat vaker kleine beetjes te eten, maar dat lukt niet altijd. Daarbij komt ook nog eens dat mijn man en ik vaak pas rond acht uur of half negen kunnen eten 's avonds.
Verder heb ik nog geen rare eetbuiten gehad, maar misschien komt dat nog
SampieOud lidBerichten: 671Lid sinds: 1 januari 2005
o ik maak me totaal niet druk om mijn gewicht ik eet wat ik lekker vind en gezond, doordat mijn baarmoeder al zo hoog zit, eet ik ook niet heel erg veel, maar mijn zus wilde dat ook destijds en kwam 30 kilo aan, eerst niks en toen ineens, ja toen had ze zwangerschapsvergifteging en dan komen de kilo,s wel. In het begin ben ik veel aangekomen omdat ik niks kon, moest ineens stil zitten en nu val ik een beetje af , we zullen zien wat het einde met zich meebrengt week 32 tot en met 42 is het mest funest en dan kan het ineens wel met kilo,s per week gaan, we zullen zien 😃 . Ach dan halen ze me vast wel op van greenpeace als aangespoelde walvis 😛 wat ik wel grappig vind is dat veel zeggen dat de rest dunner lijkt te worden en mijn buik echt dik, das wel leuk en mijn man vind me erg sexy op het moment al kan ik het me niet voorstellen ach liefde maakt blind lol
dionneOud lidBerichten: 21Lid sinds: 1 januari 2005
Nou als ik eenmaal begin met eten dan prop ik me voel. Ben nu wel bewust met wat ik eet en dat ik op tijd eet dat deed ik voordat ik zwanger was niet. At wanneer het me uit kwam ,ik werk dan ook onregelmatig. Misschien als ik dadelijk wat verder ben lijkt me heerlijk om spaontaan trek te hebben in iets specefieks.