Epat, heel erg bedankt voor je reactie, bij deze mijn FF adres 😊
http://www.fertilityfriend.com/home/296bc4Mijn vorige ronde is geëindigt met een helse menstruatie, dus dat gaat goed, en mijn thermometer is niet zo fancy dat hij een geheugen heeft. Ja de ovualtietesten. Bij ronde 2 had ik Sensitesten gebruikt en die werden net niet zo donker als de controle maar kon ik wel naar aanleiding van mijn temp zien dat het eitje gesprongen was. Deze ronde heb ik eerst mijn sensitesten opgemaakt van CD 11 tot CD 17 en daar was naar mijn mening niets positiefs te zien, omdat ze op waren heb ik daarna die van matcare gebruikt, en op CD 18 en 19 waren deze donker maar nog niet zo donker als de teststreep maar daarna werd het minder... maar ook aan mijn temp kon ik zien dat er niets gesprongen leek te zijn. Dus ik ga er maar vanuit dat ze niet posi waren.
Het zou zomaar kunnen dat het ontpillen is, heb 9 jaar de Jasmine pil geslikt, maar kan ook zijn dat ik gewoon onregelmatig ben, was mijn moeder ook.
Ik kijk het nog wel aan, blijf gewoon tempen tot ik ongi wordt, (of niet 😉 )
Ik zie dat je ook al lang bezig bent, ik hoop dat de gyn je kan helpen bij wat je hebt, kan me voorstellen dat het moeilijk wordt als je al een jaar bezig bent.
Wens je heel veel suc6 met zwanger worden 😊