Na een mk in augustus ben ik weer zwanger...! 😃 Vandaag een digitale test van cb gedaan en ja hoor, zwanger!! Totaal onverwacht.. Natuurlijk helemaal blij maar ben superonzeker.. Ik heb nergens last van (alleen moe en pukkels). Durf niet te blij te zijn want ben ontzettend bang dat het weer misgaat.. En het is nog zo ontzettend pril allemaal. Eerst mijn 8 weken echo maar afwachten.. 😉
Liefs
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
heeeeeeeeee meidje dat is goed nieuws...... maar ik kan je angst heel goed voorstellen...... probeer er samen met je ventje er toch van te genieten.... een fijne zwangerschap toegewenst xxxxxxxxxx
O, Jootje, wat een geweldig nieuws!!!!!!!!! 😃 😃 Super gefeliciteerd meis! Probeer er toch maar een beetje van te genieten, al is het nog zo moeilijk|!!!!
Ik duim me de duimen van de handen dat het goed blijft gaan!!!!!!
Liefs, Am
Tessa23Oud lidBerichten: 3.927Lid sinds: 29 september 2009
oh jootje wat goed! ik ben hier een tijdje niet geweest,maar lees nu je goed nieuws bericht. nou gezellig samen zwangeren, want ik ben ook weer zwanger. hihi ik kom je hier wel weer tegen. gr
Tine31Oud lidBerichten: 54Lid sinds: 1 januari 2005
als eerst gefeliciteerd! Ik herken je verhaal,ook ik heb in augustus een miskraam gekregen.ben op 1 sep gecurreteerd. en nu in de 2e ronde alweer zwanger! ben ook superblij maar ook best bang,hoop zo dat t goed blijft gaan. gelukkig mag ik nu met 7 of 8 weken al een echo dat is wel heel fijn. al duurt t voor me gevoel nog zooooooooooo lang.
tot spreeks!
Groetjess Tine
Jootje82Oud lidBerichten: 2.072Lid sinds: 13 juli 2009
Appelflap; Ja ik las het! Gefeliciteerd!!! Super.. Kom je ook op het juli-topic?? Gezellig.. 😉
Tine; Ook van jou las ik het! Geweldig! Ook gefeliciteerd! Snel hoor.. Ook in Juli uitgerekend?? Ik mag gelukkig ook met 8 weken de eerste echo maar zoals je zegt, duurt me nog veel te lang haha.. 😃 Kom je ook op het juli-topic??