Hallo Allemaal, Ik ben Mickey, 26 jaar, kom uit Gelderland en mama van een zoontje van 8 maanden. Na de geboorte van onze zoon besloten we al snel voor nummer 2 te willen gaan. Ik vind het moederschap echt geweldig. Ik denk dat ook vele zullen denken, je eerste kindje is nog zo jong en nu al weer zwanger willen worden. Maar het lijkt mij mooi om niet al te veel leeftijdsverschil te hebben tussen de kinderen. Ik besef me ook dat het misschien erg zwaar zal zijn met 2 jonge kinderen, mocht ik snel zwanger worden. Maar aan de andere kant denk ik ook dat het natuurlijk niet vanzelfsprekend hoeft te gaan. Ik ben in september 2007 gestopt met de pil, toen in februari 2008 zwanger, maar helaas na enkele weken een miskraam. Toen weer opnieuw zwanger in juni 2008 en in maart 2009 is ons zoontje geboren. Doordat ik 7 mnd volledig borstvoeding heb gegeven kwam mijn eerste menstruatie pas 2,5 week geleden voor het eerst! We hebben besloten om er weer voor te gaan en ik vind het weer bijzonder spannend! Het lijkt me erg gezellig om hier lekker te kletsen over zwanger worden en kinderen.
Groetjes Mickey!
AphroditeOud lidBerichten: 880Lid sinds: 7 oktober 2009
ik zal mij voor diegene die mij nog niet kennen ook nog even voorstellen. Ik ben Jorike, 30 jaar en sinds 2007 gelukkig getrouwd met Sacha. Vorige jaar september zijn wij de trotse ouders geworden van Elora, ons prachtige meisje. Ik had voor die zwangerschap een regelmatige cyclus van 28 dagen, was al jaren niet meer aan de pil en in de eerste ronde zwanger. Ik heb bijna een jaar borstvoeding mogen geven en sinds ik gestopt ben is mijn cyclus meteen weer keurig! Wij zijn dan ook super benieuwd hoe lang het deze keer zal duren voordat het raak is! Leuk om weer mee te kunnen kletsen hier.
Groetjes Jorike
Jootje82Oud lidBerichten: 2.072Lid sinds: 13 juli 2009