Peraja schreef:Me kereltje is is vanaf as. vrijdag 2 weken vrij.. kunnen we lekker veel :mrgreen: ....
Hou je daar rekening mee dan? Wij hebben dat nog niet gedaan, maar klussen bijna dagelijks. Alleen zware ongi en andere bijzonderheden kunnen de boel verpesten. Misschien moeten we toch wat zuiniger aan doen met zijn zaadjes! Je hoort wel eens dat eens per 3 dagen het beste is toch? Dat de zaadjes dan tijd hebben om weer op krachten te komen. Daar krijgen ze nu niet echt de kans voor! We weten wel dat manlief verminderde zaadkwaliteit heeft, maar dat zou een zwangerschap niet in de weg mogen staan. Over een half jaar gaan we dat weer testen en als het dan nog slecht is, gaan we wel letten op mijn ei enzo.
En als jullie gericht klussen, doen jullie dan 1 of 2 dagen voor je ei of juist op de dag zelf? Het gaat bij zoveel vrouwen 'per ongeluk' dat ik niet snap dat het bij ons zo moeilijk gaat! We zijn bijna een jaar bezig en nog NIKS!
Hoe gaan jullie daar mee om? Of is het nog helemaal geen 'ding' zeg maar? Ik gooi hier af en toe alles eruit, want mijn man zegt alleen maar; rustig nou maar, komt vanzelf! Al merk ik wel dat hij steeds negatiever is.