fairy schreef:Als mijn cyclus regelmatig is zou ik moeten wachten tot ik na 19 dagen weer een bloeding heb. zo niet testen denk ik???.
Ik heb ook vaak last van tussen bloedinkjes tijdens/na het klussen en omdat ik dan lang blijf liggen zodat het er niet uitloopt heb ik een dag erna ook nog (oud) bloed uit lopen.
en is het voor mij moeilijk te zeggen of het van het klussen is of dat het ongi is.
afwachten
Testen kan altijd natuurlijk. Waar baseer je je 19 dagen eigenlijk op? Ik las net in het begin van dit topic dat je 23 dagen had.
Hoe was je cyclus voor de pil, weet je dat nog? Misschien heb je gewoon een korte cyclus (heb je op jaarbasis wel lekker veel kansen 😊 )
Dat met die bloedingen zou ik toch eens naar laten kijken. Het hoeft niets te zijn, misschien is je baarmoedermond alleen maar wat gevoelig. Ik weet ook niet of de hormonen van de pil daar invloed op hebben gehad, op de stand van je baarmoeder. Ik kan me er wel iets bij voorstellen: tijdens pilgebruik staat je hele cyclus een soort stil, dus de stand van je baarmoeder veranderd geloof ik ook niet. Nu je eigen cyclus weer op gang komt, is er een bepaalde periode in de cyclus waarbij je baarmoeder wat gekanteld is en niet de optimale stand heeft voor sex. Dat heb ik ook, dat het bepaalde dagen van de cyclus moeilijker gaat dan andere dagen. Misschien is dat een verklaring.
Maar ik zou het wel even aan je huisarts navragen, of het kwaad kan en of de pil hier al dan niet invloed op kan hebben (gehad).