epat schreef:Wat spannend allemaal Vladimera! Toch wel bijzonder dat de ha denkt dat je toch zwanger bent. Hoe lang zou je dan al zwanger zijn? En bijzonder dat je ondertussen zelf denkt dat je misschien een eisprong hebt gehad, alhoewel pijn in buik en meer afscheiding ook bij zwanger horen. Goed dat je in ieder geval hebt geklust. Wanneer ga je weer testen?
Ik zelf heb vandaag mega veel afscheiding :oops: en ook steekjes enzo in buik. Ik kan het ook allemaal niet meer volgen en denk ook zo ongeveer elke 2/3 dagen dat ik misschien eisprong heb. Begin er wel moe van te worden. Maar goed. Mijn man vindt dat ik morgen gewoon de HA moet gaan bellen voor de verwijsbrief naar de gyn. Maar ik wil eerst nog 1 zwangerschapstest doen en die had ik eigenlijk vrijdag gepland.
Ik hoop voor je dat de 2 weken snel gaan en dat je zwanger blijkt te zijn!
ik denk dat ik de 22 ste dec ga testen mijn man en ik kennen elkaar dan ptecies 2 en half jaar zou wel een leuk cadeau zijn als het zo is.
maar zou niet weten hoever ik dan zal zijn geen idee wanneer ik een eisprong heb gehad kan 10 weken zijn kan 8 weken zijn kan 6 weken zijn maar kan ook 4 weken zijn