Ik heb al wat geschreven hier, maar ik zat net nog wat rond te surfen en wilde me toch ook nog even voorstellen!
Ik ben Madelief, 29 jaar oud en op 31 oktober ben ik gestopt met de nuvaring omdat mijn lief en ik heel graag kinderen willen. Tja, je moet bij een beginnen. Het begon allemaal vrij relaxt, met het idee, we zien wel wanneer ik een normale cyclus krijg. Maar sinds een week voel ik me zo raar! Misselijk, hele gespannen borsten en grote heel gevoelige tepels. Doen ook pijn. En hoewel ik er tot dan toe helemaal niet zo mee bezig was, bedacht ik me ineens dat dit tekenen van een zwangerschap kunnen zijn! Heel spannend dus. Zou ook kunnen komen van het stoppen met de nuvaring lijkt me, al kan ik niemand vinden die dit ook heeft gehad.
Op ongeveer 2 december zou ik ongesteld moeten worden, dus nog een weekje in spanning!
Liefs,
Madelief
jimmieOud lidBerichten: 1.065Lid sinds: 5 november 2009
Madelief, welkom op het forum. Ik had de eerste maand ook allemaal van die vage klachten. En uiteindelijk na 38 dagen toch ongesteld geworden. Maar het zou zomaar in één keer raak kunnen zijn. Ik hoop het voor je!
Succes ermee in ieder geval!
b0llieOud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 1 januari 2005
van harte welkom hier ooh gelijk spannend dus al wil je niet de moed weghalen hoor, maar t kan idd ook wat anders zijn heeel veel meiden hier hebben kwaaltjes gehad en was er nix aan de hand maar miss ist wel al gelijk gelukt t enige wat je kan doen is ffies afwachten haha heel veel suc7 he hopelijk mag t snel lukken 😃
Madelief1980Oud lidBerichten: 3.041Lid sinds: 17 november 2009
nee, hoor, B0llie, je ontmoedigt me niet, dat doe ik 90% van de tijd al bij mezelf. Kan het me namelijk niet voorstellen dat het in 1 keer lukt, maar ja, het is natuurlijk ook niet uit te sluiten. Lekker dromen, zal vast wel een keertje lukken!
Liefs,
Madelief
gelukkig dat ik je niet ontmoedig, was iig niet de bedoeling
hier dacht ik afgelopen 2 rondes ook dat t miss wel eens raak kon zijn, maar toch ging er dan door mn hoofd, ja ik heb wel verschillende kwaaltjes, maar geen pijnlijke (.)(.) , en dat hebben al die meiden waar t bij gelukt is wel afgelopen ronde kwam de 😈 ook zelfs n week eerder dan verw8 deze ronde maar genoeg hulpjes gebruiken hehe temperaturen en ovu testen, nou als ik dan mn ei nog niet vind weet ik t niet meer hoor haha
Haha! moet lukken dan toch? Nou, ik zal dat vast vroeg of laat ook wel gaan doen, dat temperaturen enzo. Vooralsnog zijn we gewoon lekker bezig. Eigenlijk zou het ook niet helemaal handig zijn, ik moet nog in mijn trouwjurk! Maar dat is al over 5 weken....
Trouwens, toch nieuwsgierig, hoe werkt dat temperaturen nou eigenlijk?
uuhm, nou voor zover ik weet moet je elke ochtend als je net wakker word en nog in bed ligt je temperatuur opnemen en als je je ei hebt dan stijgt je temp met 0.2 tot 0.4 graden en alstie dan hoog blijft ist raak,zo niet dan niet d8 ik hoor ,maar ik ben ook nog maar sinds vandaag daarmee begonnen hoor dus hang me er niet aan op 😃
wat is een nuvaring precies? werkt dat met hormonen? als het met hormonen werkt dan kan je door het verwijderen ook allemaal rare dingen krijgen. dat heb ik ook van het verwijderen van de mirena...
maar hoop natuurlijk dat je toch meteen zwanger bent 😃 succes!
@ Geit, Nuvaring werkt idd ook met hormonen alleen direct in je vagina en daardoor is er veel minder nodig. Volgens de site van de nuvaring is alles 2 dagen na gebruik uit je systeem. Maar ik verwacht idd dat het wellicht van het ontringen is!