betsyOud lidBerichten: 398Lid sinds: 1 januari 2005
leek me leuk samen in spanning te zitten
suzzie schreef:Hier moe, en een beetje misselijk, niet echt opvallend.
Maar ook al een tijdje erg pijnlijke liezen.
Er zijn meiden waarbij dit op een zwangerschap duidde, dus wie weet................
@ betsy, wat balen dat de menstruatie in zicht is.
Geniet van je weekje vrij.
Ik heb juist het andere uiterste, vannacht slaap, do dan wel vrij, maar vrijdag en zaterdag dagdienst en volgende week ook weer veel diensten.
suzzie schreef:@peraja, nee ik heb al een week contant pijn in mijn liezen.
Het houd niet op, en zit nu in rond 10 en heb dit nog nooit gehad.
Erg vreemd.
@c de andere meiden, ik heb geen idee hoe het allemaal precies zit met je temperatuur.
Weet alleen dat dit zoiezo niet helemaal betrouwbaar blijkt te zijn.
betsy schreef:misschien ben ik zwanger
betsy schreef:ik heb een extra gevoelige test gedaan en daar staat een licht streepje op maar zoals je kunt zien heb ik getest voor NOD.
struffle schreef:peraja ziet er toch goed uit, ofniet?
hier is mn temp ineens omhoog geschoten van 36,8 naar 37,1!! Ik hoop echt héél erg dat dit zo blijft tot het eind van de cyclus.
Mensen nog nieuwtjes?
struffle schreef:klinkt goed peraja, was die bij jou hiervoor ook rond de 36,7 en 36,8?
misschien verhuizen we wel samen naar het zwanger zijn forum, ik hoop het!!
wanneer ga jij testen?
struffle schreef:ooh dat duurt nog ff!
ik heb 8 dec mn nod, dinsdag dus...
misschien test ik morgenmiddag stiekem al ;)
Peraja schreef:struffle schreef:ooh dat duurt nog ff!
Spanneend!
Had vanochtend weer 37.1
struffle schreef:ik ook peraja!!!
we gaan gelijk op 😃
Hoeveel dpo zit jij nu?
ik op 8dpo volgens mij
struffle schreef:dpo= days past ovulation
dus hoeveel dagen je na je eisprong zit ;)
Monalisa schreef:Peraja schreef:struffle schreef:ooh dat duurt nog ff!
Spanneend!
Had vanochtend weer 37.1
wow das hoog! ik blijf al 5 dagen steken op 36.8 hoger kom ik niet hahaha
Peraja schreef:Heb vandaag 37.0
struffle schreef:Peraja schreef:Heb vandaag 37.0
hahaha peraja, serieus, ik ook!!
te grappig, wat een toeval!!
ik heb gistermiddag stiekem getest en natuurlijk negatief. Ben van plan tot zaterdag niet meer te testen, mocht dat nodig zijn, ik wacht het deze week gewoon af!
Nog steeds geen klachtjes...
struffle schreef:suzzie ik heb precies hetzelfde!!
daardoor geeft FF een verkeerde eisprong aan in de temperatuurgrafiek.
Ik had na mn eiprong ook 36,7/36,8 en ineens schoot het omhoog naar 37,1 en vandaag 37,0. Ik vraag me ook heel erg of of dit wat betekent, en zoja, wat dan. Hoge temperatuur is hoe dan ook gunstig voor zover ik weer.
Hieronder mijn grafiekje. FF heeft dus niet de goede eisprong aangegeven, ik zit nu op 9dpo, omdat ik mijn eisprong duidelijk op dag 16 heb gevoeld.
http://www.fertilityfriend.com/home/284be9
Peraja schreef:struffle schreef:suzzie ik heb precies hetzelfde!!
Ik had na mn eiprong ook 36,7/36,8 en ineens schoot het omhoog naar 37,1 en vandaag 37,0. Ik vraag me ook heel erg of of dit wat betekent, en zoja, wat dan. Hoge temperatuur is hoe dan ook gunstig voor zover ik weer.
Hieronder mijn grafiekje. FF heeft dus niet de goede eisprong aangegeven, ik zit nu op 9dpo, omdat ik mijn eisprong duidelijk op dag 16 heb gevoeld.
zit vandaag weer op 37.0 :mrgreen:
struffle schreef:Peraja schreef:struffle schreef:suzzie ik heb precies hetzelfde!!
zit vandaag weer op 37.0 :mrgreen:
ongeloofelijk!! Ik dus ook hahaha!! Wordt bijna ongeloofwaardig zo 😂
struffle schreef:vandaag of morgen is mn nod 😉
maar ik test niet... ik heb zondag negatief getest en stel het nu uit tot zaterdag als t dan nog nodig is
ik durf niet meer te hopen... ben al zovaak teleurgesteld 😛
dus ik denk niet echt iets eigenlijk, heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees!
struffle schreef:suzzie wat jammer 😞
peraja ik weet niet hoe het bij jou deze vannochtend, maar mijn temp was helaas gedaald naar 36,9. Baal er flink van! Verwacht mn menstruatie vanmiddag. Vind het echt een behoorlijke tegenslag, jeetje, wanneer lukt het verdorie nou eens? Wat moeten we er nog meer voor doen en laten?
Maarja, we zullen ons er maar bij neer moeten leggen vrees ik...
struffle schreef:half 7!
en jij?
Monalisa schreef:zie je 0.2 lager als je vroeger tempt :mrgreen:
Monalisa schreef:zie je 0.2 lager als je vroeger tempt :mrgreen:
struffle schreef:Monalisa schreef:zie je 0.2 lager als je vroeger tempt :mrgreen:
haha anders zet je dat berichtje ff 3x neer, dan blijft het tenminste hangen 😉
Ik mat vanmorgen om 7 uur: 36,9 en om 10 uur nog eens (was weer in slaap gevallen): 36,5!!!
was echt niet zo grappig... vandaar dat ik meteen dacht: einde verhaal! Snap daar niks van hoor, maarja, intussen nog geen bloed te bekennen, dus ik houd een ietsiepietsie klein beetje hoop!
Monalisa schreef:heb je daarvoor geen temps gehad? maar dit kan heeeel goed een innestelingsdip zijn! Bij jou ook 36.8 nu zie ik goed zo!
struffle schreef:huh peraja ikke nie snap,
waar zijn jouw temps van 37 en 37,1 dan???
struffle schreef:nou wat een gedoe he haha!
ik snap hem hoor, ik ben niet zo snel van begrip vandaag geloof ik haha!
Jouw nod was de 14e toch he? Komt ook steeds dichterbij!!
Peraja schreef:Monalisa schreef:heb je daarvoor geen temps gehad? maar dit kan heeeel goed een innestelingsdip zijn! Bij jou ook 36.8 nu zie ik goed zo!
Had deze ergens anders genoteerd maar kan het nergens meer vinden. Maar weet wel dat ik het heel raar vond dat ik in 1 keer 36.4 had maarja laten we maar niet te veel hopen
maar heel stiekem zou het toch heel heel erg leuk zijn
Monalisa schreef:Peraja schreef:Monalisa schreef:heb je daarvoor geen temps gehad? maar dit kan heeeel goed een innestelingsdip zijn! Bij jou ook 36.8 nu zie ik goed zo!
Had deze ergens anders genoteerd maar kan het nergens meer vinden. Maar weet wel dat ik het heel raar vond dat ik in 1 keer 36.4 had maarja laten we maar niet te veel hopen
maar heel stiekem zou het toch heel heel erg leuk zijn
ik weet pcies waar je het over hebt. ik durf mezelf ook niet zo goed blij te maken met een dooie mus.
daarom blijf ik wachten tot volgende week vrijdag met testen. ben benieuwd :| wow normaal gezien haal ik mn banner nie eens...........................ik hoop dat ik overtijd met resultaat mag zijn!dan ben ik al heel lang niet meer overtijd geweest.,de laatste keer was ruim een half jaar geleden maar dat kwam door het ontpillen en dat doe ik niet meer nu.
suzzie schreef:Het is niet veel ,maar ik heb wel bloed.
Door naar ronde 11 #####, maar ja niets aan te doen.
Nog een paar ronde en dan toch maar naar de huisarts