Hoi allemaal! Ook ik ben nieuw hier. Na de zomer gestopt met de pil en nu dus op naar een zwangerschap! 😃 Leuk dit forum! Ik baalde al zo erg, dat je eigenlijk met niemand hier over kon praten. Bovendien woon ik in het buitenland, dus mijn beste vriendinnen heb ik ook niet bij de hand om hierover te babbelen!
Tam_Oud lidBerichten: 121Lid sinds: 1 januari 2005
Ja dat vermoeden had ik al een beetje! Wat leuk! Ik heb afgelopen zomer drie maanden in Italië gewerkt. Vond het er heerlijk, maar daar na vond ik t ook wel weer leuk om familie en vrienden in de buurt te hebben. Vind jij dat niet lastig? Of heb je familie daar wonen?
Vinny45Oud lidBerichten: 859Lid sinds: 9 september 2009
Welkom op het forum! En succes met zwanger worden.
Leuk dat je in Italië woont. Vind het een erg mooi en vriendelijk land. Ben er al diverse keren geweest met vakantie. Wil je, als het ooit zover is, in Italië gaan bevallen? Of wil je dan naar NL komen?
ik heb het hier zeker naar mijn zin hoor, maar het is natuurlijk jammer dat NLse familie en vrienden niet naast de deur wonen. Zeker als ik denk aan een zwangerschap en kindjes... dan vind ik dat zoooo niet leuk dat mijn moeder hier niet is! Gelukkig heb ik lieve schoonouders en inmiddels ook wat vriendinnen hier. Maar 't is natuurlijk niet hetzelfde als in Nederland. Mocht het allemaal lukken, dan beval ik hier, ben namelijk in Nederland niet meer verzekerd enzo, dus ik weet ook niet of ik dan wel in NL zou kunnen bevallen (dan moet ik dat vast allemaal zelf dokken...) Het rare is wel dat hier iedereen in het ziekenhuis bevalt. Nou ja, da's de volgende stap 😊 .