Suus85 schreef:Ik vind sowieso dat hier heel erg opvallend veel jonge lui zitten die zwanger willen worden.
Als dat in het echt zo zou zijn zou ik er heel anders (minder makkelijk) tegenaan kijken.
Hier op zo'n forum doet het me niet echt veel (alhoewel, de statistieken tot nu toe). Het valt echt op hoeveel jonge dames er mee bezig zijn!! Ze komen hier natuurlijk op zo'n forum allemaal bij elkaar en dan lijkt het 1 hele grote groep bij elkaar haha. Dat valt gewoon op. Sowieso dat de iets volwassenere vrouwen misschien niet eens zoals de jongeren gaan forummen en het hele internet afstruinen. Daar ligt het denk ik ook aan.
Maar verbazen doe ik me er zeker over.
Vind dat jij hier absoluut niet over kan/mag oordelen.
Je kent geen situatie. (ik weet van meiden hier op het forum bijv dat het om medische redenen is dat ze er 'al zo vroeg bij zijn'.
Je kent iemands relatie niet! Mijn vriend en ik hebben bijvoorbeeld een redelijk leeftijdsverschil .. dan moet je afwegen, word ik jong mama of hij oud papa etc etc etc!
Om maar even voor mezelf te spreken. Ik heb (Méééstal) totaaal niks met meiden van mn eigen leeftijd.
Om een lang verhaal kort te maken. Leeftijd zegt gewoon helemaal niks!!!
In onze vriendengroep hebben we meiden van over de 30 die nog tataal niet aan kinderen moeten denken. Staan nog midden in het leven, net een vaste relatie, misschien zelfs wel net klaar met studeren.
Dat kun je niet vergelijken met een jong iemand die een stabiele relatie en een heel serieus leven heeft!
Overigens wil ik niet alle meiden goed praten die jong zwanger worden. Er zijn ook genoeg situaties bij waarvan ik ook wel eens denk, hmmm ..
Ik oordeel ook niet over of het eerlijk/verstandig of wat dan ook is dat er hier vrouwen zijn tegen de 40, of zelfs 40+.
Daar KAN ik namelijk niet over oordelen, ik weet iemand situatie niet!