Beer schreef:He meiden,
ik heb het idee dat de tabletten bij mij redelijk goed hun werk doen!! Ik moet zeggen dat ik normaal ook best moeite heb met het slikken van grote pillen, maar deze zijn vrij glad waardoor je ze heel gemakkelijk weg kan slikken.
Ik heb vandaag een positieve ovulatietest gekregen, dus dat zou betekenen dat ik een cyclus heb van 32 dagen, dus dat zou een mooie lengte zijn. Alleen een stomme vraag. Mijn ovulatietest van gisteren was net aan niet positief, heb er toen voor de zekerheid zelfs twee gedaan. Vandaag is hij dus wel positief. IK heb eergisteren voor het laatst geklust,op zich toch ook nog goed voor nu?, doen het namelijk om de dag, en vanavond staat dus weer op de planning 😉 Zou ik dan nog net op tijd kunnen zijn? Aangezien in de bijsluiter van de ovutesten staat dat na een positieve ovutest je ovulatie binnen 24-36 uur komt? Mijn temp blijft tot nu toe nog steeds constant. Wat denken jullie?
Kus Beer
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar ik zou zeggen ... gewoon ervoor gaan en vanavond lekker aan de klus zodra je mannetje thuis is.
Eten koken etc. kan daarna ook nog wel, dus gewoon de slaapkamer (of een andere plek) gezellig maken en lekker klussen, zodra je "klusser" thuis is.
Veel plezier!