hallo allemaal mijn vriend en ik willen volgend jaar voor een kindje gaan. nu is het zo dat deze maand mijn pilgebruik niet helemaal goed is ggaan :oops: ik heb 2x alchol gedronken 1 avond 3 biertjes en 1 avond 2/3 besse en de kattenbak gedaan.. nu zit ik op dag 4 van mijn stopweek en nog niet ongesteld meestal ben ik het al!
dus stel ik ben nu zwanger vindt ik het helemaal geweldig maar ben echt heel bang door de alchol en kattenbak het misschien niet goed gaat ofzo?!?! en wanneer zou ik het beste kunnen testten? als ik het morgen niet ben wil ik in de stad een test gaan halen
ShileyOud lidBerichten: 3.748Lid sinds: 11 maart 2009
als je anders al ongesteld zou zijn geweest zou je nu al een test kunnen doen. over de alchol, denk dat dit wel meevalt. een collega van mij had bij 1 van haar zwangerschappen een fles wijn op en kwam er een paar dagen later achter dat ze zwanger was en dit is toen goed gegaan.
nluitenOud lidBerichten: 1.891Lid sinds: 1 januari 2005
liefje, sowieso is alcohol nu nog geen probleem. Het vruchtje is nog niet verbonden met jouw bloedbaan. Maar inderdaad, als je het niet af wil wachten kun je nu al een test doen. Succes!
liefje_87Oud lidBerichten: 7Lid sinds: 1 januari 2005
sorry hoor dat ik nog niet eerder heb gerageerd, ik ben die avond ongesteld geworden. wat ik toch niet leuk vond 😖 ik was op zich heel nuchter erover maar had toch wel grote hoop dat ik zwanger zou zijn.. nog 5 pilstrippen te gaan en dan gaan we er gelukkig echt voor!!
Vio-EefOud lidBerichten: 1.002Lid sinds: 25 november 2009