hoi hoi ik ben annoniem :oops: ik ben 20 jaar. en al 2 jaar bezig voor een wondertje , ik ben in 2007 in verwachting geweest helaas misgegaan , ik was toen 10 weken zwanger. nu opnieuw aant proberen naar alle tegenslagen. het is extra spannend , want ik denk dat het raak is alleen ik weet niet wanneer mijn nod is , het kon deze week zijn op volgende week donderdag mijn cyclus schommelt , soms word ik een week tevroeg en soms (alja 4 x) stipt optijd geweest. wel moet ik zeggen dat ik 10 dagen gevloeid had, 😢 dus nu ga ik opnieuw beginnen en blijf ik positief(probeer)
groetjes allemaal en sterkte voor iedereen die een kindje wilt.
b0llieOud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 1 januari 2005
@ bollie dankje meid. tsja niks aan te doen , heb er lang voor nodig gehad om het te verwerken maar helaas nog niet helemaal gedaan. ik heb een mooi vlindertje boven me die me beschermd. we gaan er weer voor 😉
@eef. hoi ja ik was 18 had net mijn liefde leren kennen ,' en in een keer raak,. helaas missgegaan. nu zijn we 2 jaartjes bij mekaar. en allebei dol op kinderen.
er zijn meiden van 18 wat nog tikkertje doen en er zijn meiden die anders zijn volwassener. haha meid hopelijk mag je snel zwanger zijn. zoals iedereen die hierop zit. het is jouwn keuze en wat jij wilt ,sommige mensen vinden je erg jong en ach je hebt genoeg tijd,. zovaak gehoord. als ik zwanger ben en ik heb een dikke buik ga ik de straat op en laat ik hem aan iedereen zien haha. (dat ik er zo trots op ben ) succes meis groetjes
Vio-EefOud lidBerichten: 1.002Lid sinds: 25 november 2009
ahja. je bent nog aant ontprikpillen. dan wens ik je veel succes en hopelijk mag je meteen ongi worden . ik moest een half jaar wachten. maar dat is bij iedereen anders. succes meid
x
Vio-EefOud lidBerichten: 1.002Lid sinds: 25 november 2009