Suzanne, welkom op het forum en succes met zwanger worden. Ik heb (gelukkig) geen PCO, dus kan hierin niet met je delen. Maar op het forum vind je hier genoeg over.
Beebie_WishOud lidBerichten: 3.054Lid sinds: 12 november 2008
En over PCO dit heb ik ook we zijn dan nu dan ook eindelijk na 3.5 jaar toch zwanger geraakt met hulp van Clomid 100mg !!
Ik was gestopt met de pil in sept 2006 maar wilde eerst mijn lichaam laten ontpillen en dus in nov 2006 voor het echie gegaan. 8 maandan lang ong kwam mijn menstruatie gewoon regelmatig, maar daarna niet meer en was mijn lichaam helemaal van slag ik sloeg dan nooit geen menstruatie over maar werd gewoon ontzettend onregelmatig ...
Ik bleek ruimschoots wel aan eiblaasjes te hebben zitten maar die kwamen nooit verder zodat ze zouden gaan springen wat dus tot een eisprong uit kwam, en dus PCO betekend.
Wil jullie ook veel succes wensen en dat jullie snel zwanger zijn geraakt, bij ons is het in de 3e ronde met Clomid 100mg uiteindelijk gelukt, en afgelopen vrijdag onze 20 weken echo gehad ... Gun het iedereen zo ontzettend om dit mee te maken dus zet hem op en ontzettend veel succes 😉
b0llieOud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 1 januari 2005