Wie gaat er ook begin januari testen?
Zou graag willen aftellen met elkaar en hopelijk zwanger het nieuwe jaar beginnen.
Ik mag testen vanaf 3 januari!!!
1981Oud lidBerichten: 1.955Lid sinds: 28 augustus 2009
1981 schreef:Wie gaat er ook begin januari testen?
Zou graag willen aftellen met elkaar en hopelijk zwanger het nieuwe jaar beginnen.
Ik mag testen vanaf 3 januari!!!
1981 schreef:Spannend, Miek4. Ga je ook op oudejaarsdag testen?
canacat schreef:
ps: 1981: wij gaan behoorlijk gelijk op, in beginnen met het echte, helaas MK tweede ronde, en nu allebei in de derde ronde?
1981 schreef:@Maria29: spannend, dan horen we het denk wel als je terug bent. Succes!!!
@Miek4: Jep, jij zal de eerste zijn die mag testen, hopelijk meteen de eerste van een goede reeks zwangeren.
@anderen: in de hoop dat wij daarna allemaal positief testen :-)
1981 schreef:Heej, hier gaat het opschieten met de aanstaande NOD's. Iemand al eerder van plan om te testen? Of wachten jullie tot je NOD of iets er na? Succes!
Natascha1982 schreef:Helaas, daar is sie weer, op na een vruchtbaar 2010 voor iederen!!!
canacat schreef:
ps: 1981: wij gaan behoorlijk gelijk op, in beginnen met het echte, helaas MK tweede ronde, en nu allebei in de derde ronde?
bianca_vries schreef:Hoi Meiden,
Ik mag me bij jullie aansluiten, mijn NOD is 7 Januari. Ik heb hier en daar wat klachtjes.
Kan haast niet wachten tot de dag dat ik mag testen.
groetjes Bianca
1981 schreef:Ja, heb ook gelezen ergens dat het niet na 2 weken kan zijn.
Vreemd......
Ben benieuwd of het doorzet.
@bianca_vries: spannend morgen testen! Ik duim mee voor jullie. Ik lees dat je man soms op uitzending is. He lang is hij nu weer thuis dan? Laat je het morgen weten?
bianca_vries schreef:Vanmorgen getest en bij man lief op zijn kop gesprongen, want het is raak!
bianca_vries schreef:Vanmorgen getest en bij man lief op zijn kop gesprongen, want het is raak!
Jazzy schreef:Gefeliciteerd bianca geniet ervan 😃
@ 1981: Balen zeg!!
ik wil nou ook wel ongi worden hoor dat wachten is niks en test is negatief.
Dit is zo onzeker,als ik nou ongi wordt weet ik tenminste waar ik aan toe ben :oops: