Hey meiden,
Ik ben redelijk nieuw op dit forum en dacht, kom laat ik ook eens wat schrijven.
Ik heb zelf een implanon gehad (anticonceptiestaafje in mijn arm) en deze is eind januari verwijderd. Per maart zijn we begonnen met "klussen" voor het "eggie" zal ik maar zeggen.
Ik herken jullie wel hoor, dames die al kamertjes aan het kijken zijn enzo. Wij gaan nu voor een tweede en we hebben een eensgezinswoning met drie slaapkamers en een zolder. Dus ruimte genoeg. In gedachte heb ik het kamertje voor mijn toekomstige baby al ingericht. Gelukkig kunnen we de babyspullen van onze zoon gebruiken want die zijn nog prima en heel neutraal.
Maar ik merk wel dat ik een beetje te veel bezig ben met dat hele baby gedoe. Heb inmiddels zowat aandelen op de clearblue, haha. Zoveel testen al gedaan. Steeds heb ik het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Ook mijn lichaam schreeuwd dat ik zwanger ben, maar mijn hoofd verteld me wat anders.
Ik het zelfs op internet (
http://www.simplycolors.nl) al een shirtje besteld voor mijn zoontje met daarop "Ik ben stoer" op de voorkant, en op de achterkant staat "Ik wordt grote broer". Ik had namelijk vorige week een vals positieve test gedaan van clearblue. Dacht dus echt dat ik zwanger was. Ik ben meteen naar die site gesjeest om dat shirtje te bestellen. Maar de testen die ik de dagen erna deed, waren allemaal negatief. Dus helaas.... het shirtje is gisteren binnen gekomen, maar is gelijk de kast in verdwenen.
Erg leuk om met jullie mee te kletsen. Het is voor mij dan wel de tweede, maar minstens zo spannend......
Liefs, Esther 😉