tweety1982 schreef:succes morgen!
Dussss...daar zijn we weer.
Waarschijnlijk vette pech en een kerst/oud en nieuw met gemengde gevoelens in het vooruitzicht.
Waarschijnlijk dus..maar het nijgt/neigt allemaal erg naar miskraam..
Vanochten richting de huisarts voor een diagnose..
Zoals bijna altijd ga je naar huis met niets.
Ja..alleen 2 formulieren om bloed te laten prikken.
Ze gaan opzoek naar het stofje in het bloed wat bij zwangere vrouwen voorkomt.
Vandaag bloed afgestaan, en volgende week weer.
De waarden worden dan vergeleken, en daaruit is een onomstotelijke conclussie naar voren te halen.
Hoewel ik als man nog enige hoop heb, weet ik misschien ook wel beter.Maar opgeven wil ik nu nog even niet.
Een inwendige echo had nog geen nut, ook niet volgens de verloskundige.
Zij kon ons vertellen dat we dan toch echt wel minimaal 7 weken zouden moeten zijn, maar 5,5 was net te weinig.
Eigenlijk vind ik het ergens ook wel vreemd dat ze een zwangerschap rekenen vanaf de 1e dag van de laatste menstruatie...terwijl de ovulatie vaak een dag of 12 verder zit.....en daar een vrouw het vruchtbaarste is.
Die bijna 2 weken daarvoor kun je dan er toch eigenlijk niet bij rekenen?
Die weken draagt de vrouw vaker niet dan wel dacht ik zo.
Volgende week dus de definitieve uitslag, voor mijn vrouw is de uitslag dus nu al bekent.
De huisarts beurde ons wel op met het feit dat we in 2x proberen al resultaat hadden...dat is lang niet bij iedereen volgens hem.
Daar houd ik me in principe ook wel aan vast.
We hebben pech, maar het was wel raak!
Daar heb ik mijn vriendin ook wel regelmatig mee opgebeurd...en dat werkte gelukkig.
Morgen ga ik maar weer werken, en kom ik vast en zeker thuis met een cadeautje als opbeurverrassing.
Mochten we meer info of updates hebben...dan word dat zeker hier geplaatst.
Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Fijne dag verder,
Piet en Corry
[ps, is het normaal bij lange berichten dat het typevenster niet meegaat naar beneden?
Kan trouwens redelijk tot prima blind typen 😊