Jazzy schreef:Jazzy, als je en lange cyclus hebt is bijna altijd de eerste fase van de cyclus langer en heb je je eisprong dus ook later. De fase tussen de eisprong en je menstruatie (de luthale fase) is gemiddeld 14 dagen en meestal tussen de 11 en 16 dagen. Als je een kortere of langere cyclus hebt zit het verschil dus meestal in de periode voor je eisprong.
Jazzy, als je en lange cyclus hebt is bijna altijd de eerste fase van de cyclus langer en heb je je eisprong dus ook later. De fase tussen de eisprong en je menstruatie (de luthale fase) is gemiddeld 14 dagen en meestal tussen de 11 en 16 dagen. Als je een kortere of langere cyclus hebt zit het verschil dus meestal in de periode voor je eisprong.
Ik heb de laatste keer een cyclus gehad van 26 dagen, precies 14 dagen erna mijn eisprong gehad en 12 dagen erna weer ongesteld geworden. Bij mij is de eerste periode gelijk en na de eisprong wisselend.
Kan natuurlijk ook weer bij iedereen anders zijn.
Nu is mijn NOD woensdag 13 of donderdag 14 januari.....ik weet ook echt niet wat ik nu allemaal moet voelen....de vorige keer had ik een week van te voren al krampen en het gevoel dat ik ongesteld moest worden, nu niet.
Ik heb trouwens nog iets waar ik jullie mening van wil horen..
Ik heb de vorige keer en nu ook deze ronde ovulatietesten gebruikt, de eerste ronde had ik 2 dagen een donkere streep en daarna geen meer. Nu is het zo dat ik vanaf mijn eisprong alleen nog maar positief test...
Iemand hier ervaring mee of hebben jullie dit vaker gehoord?
SelOg schreef:@Daantjuh, ik heb vanaf dat ik gestopt ben met de pil al steken in mijn buik.
Ja dat heb ik nu niet meer....denk dat dat van het ontpillen komt.
Bijna weekend!!
Gaan jullie nog leuke dingen doen?