Peet schreef:Dag meisjes,
Ikkom even tussendoor! Ik moest bellen met het ziekenhuis op de eerste dag van mn menstruatie. Die was gister (dinsdag de 13e) om 18.00uur. Toen ik vanochtend belde, kon ik pas vrijdag terecht voor een afspraak terwijl dat in de brief stond dat ik op de 2e of 3e dag in het ziekenhuis moest komen voor bloed en echo. Ik weet even niet meer wat ik moet doen... Heeft het wel zin om nog te gaan op dag 4?! Misschien dat jullie het ook niet weten, maar de manier waarop ik behandeld werd, ik ben het er echt niet mee eens!! Morgen ga ik naar mn huisarts, vragen of dit zomaar kan en of ik niet naar een anders ziekenhuis kan.. Het is toch iets heel persoonlijks.. En dan wil je met open armen ergens ontvangen worden en niet met : hmm ja sorrie mevrouw maar de eerste mogelijkheid is pas op u 4e cyclusdag. Hoppelk*TT!! Nou ja ik ga morgen naar mn huisarts.. Hopelijk dat die mij gerust kan stellen!!
Jullie heel veel succes en hopelijk voor iedereen goed nieuws!!
Liefs, Peet
jezus wat een troela zeg bij jou daar.
Tegen mij hebben ze gezegd dat ik op CD 3 weer bloed moet prikken maar
ze zei ook als dat op een zaterdag valt moet je CD2 al prikken en asl het op zondag valt moet je op CD 4 gaan dus volgens mij moet het niet veel uitmaken
Maar ik begrijp je punt het gaat erom hoe je behandeld wordt.