yiiihaa schreef:jahaa daar ben ik weer. spannend allemaal hoor dames. ben benieuwd wie het straks over het forum schreeuwt "JAAAAAA IK BEN ZWANGER"... nou ik nog niet. heb vanochtend mijn bloed laten prikken om te kijken of ik K*%&UR$^ niet in de VERVROEGDE OVERGANG zit!!! Raaaaaah!! ik ben 36, nog niet echt bejaard laten we maar zeggen. Mijn cyclus kwam nu 2x na 3 weken en bloedverlies was minimaal, en dat kan duiden op overgangsklachten. nou ja, dikke kans dat het niet zo is, maar je weet, bij zo'n dorpsbloedbank zitten vnl vrouwen die hun bloed laten prikken aan het begin van de zwangerschap of ouderen. Grmbbh. Daar zat ik dan. BAH!
Volgende week helderheid. tot die tijd blijf ik denken dat het vast niet zo is maar gevoelsmatig doet het me wel veel. ik ben dolblij met mijn drie mannetjes, en weet dat ik echt niet te klagen heb maar ik zou er echt heel graag nog eentje bij willen, nog even los van andere menopauzeverschijnselen die mij niet heel prettig lijken...
@francis: ik heb het mijn drie mannen vorige zomer (toen dus 7,5 en 3) verteld door ze na het bad 's avonds een beschuit met muisjes te geven. ze keken me wat verward aan, "we hebben toch al tandjes gepoetst?", en toen vroegen we of ze snapten wat dat betekende. EErst gokten ze erop dat oma in verwachting was (die is 70) maar toen drong het door. Tien weken later moesten we ze melden dat het helaas verkeerd was gegaan, en daar reageerden ze heel laconiek op. Zielig he mama voor het babietje. Gaat het goed met je mama? Nou mooi dan ga ik weer spelen. Heel af en toe komen ze er nog op terug, maar nooit verdrietig, behalve voor mij. Ik vond het fijn om het zo met hen te delen. maar daar denkt iedereen weer anders over.
@lin: en? en?
Bedankt voor je reactie, wat fijn om te horen dat je mannen daar zo goed mee om gingen. Ook erg fijn voor jezelf natuurlijk. En zo zie je maar weer dat kinderen zo hun eigen manier van verwerken hebben. Bij de eerste 2 heb ik het meteen aan iedereen verteld ik was zo blij ! In mijn ogen was ik redelijk jong (19 en 21 jr) en had me nog niet echt verdiept in eventuele problemen tijdens een zwangerschap. natuurlijk wel globaal, maar nooit gedacht dat mij zoiets zou overkomen. Wat natuurlijk altijd kan ! Ik ben er nu wel zeker van dat ik het niemand vertel tot na de eerste echo. De kids kijk ik nog even aan... Die zullen het meteen aan iedereen verklappen die wij kennen namelijk haha. Tja dat is dan niet zo handig als je het nog even geheim wilt bewaren he ? 😉
Heel veel succes met deze 'onzekere' periode. Hopelijk zijn jullie snel in verwachting van de vierde !