Babii schreef:Ik wil niet heel vervelend doen, maar je bent net gestopt met de pil he? De eerste bloeding is een ontrekkingsbloeding. De tweede is je menstruatie. Heb je die al gehad?
Ik ben namelijk al bijna een jaar van de prilpil, maar mijn eitjes groeien niet meer. Betekend niet dat dit bij jou gebeurd, maar je hoort vaak dat mensen eerst moeten ontpillen ;). Wellicht is dit ook zo, ik heb toentertijd ook heel veel dingen gevoeld waarop ik dacht daar is mijn eisprong (maar nee hoor) en daar komt me menstruatie, maar dan kwam er alleen maar witvloed :(.
Ik gebruikte de Diane 35 als pil, en de andere hormonen die daar in zitten (andere dan in de "normale" pil) raak je al meteen de dag nadat je er mee gestopt bent ze kwijt (dat zeggen ze tenminste :? ). 1,5 jaar terug ben ik ook 5 maanden gestopt met de pil en toen had ik netjes 4 maanden een cyclus van 28 dagen en 1x vmk op 33 dagen... En omdat ik op precies 14 dagen na 1e dag ongi dacht mijn ei gevoeld te hebben, ging ik er maar van uit dat deze cyclus ook 28 dagen had moeten zijn (14 dagen na eisprong). Is dus gebaseerd op dat ze zeggen dat je met Diane niet hoeft te ontpillen en dat het de vorige x ook gelijk goed ging. Maar goed... Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst zeggen we dan maar 😉 We zullen het zien, als ik een week overtijd ben mag ik een bloedtest van mijn ha, als ik dan echt niet zwanger ben hoop ik dat hij me snel iets wil geven dat mijn cyclus op gang brengt.
Overigens hoor ik over heel veel meiden die problemen hebben met ontpillen en zwanger worden na de prilpil. Bij jou is dat dus ook het geval? Balen zeg! Hoop toch voor je dat het heel snel raak is!!!
En ow ja, ik ben corporate jurist bij een bekend Nederlands onderzoeksinstituut 😃 Mannetje is accountmanager in de IT Services (en een echte verkoper!! Haha lekker druk en dominant karaktertje dus. Maar houdt mij als echte dominante schorpioen goed in evenwicht 😉 Hij is trouwens ook schorpioen...) En jij?
Grappig dat we allebei andere ervaringen met het Antonius hebben... Heb zelf hele slechte ervaringen met het Mesos (ziekenhuis Overvecht). Heb door hun foute acties permanente schade aan mijn enkel en evenwicht overgehouden en mijn vader hadden ze opgegeven... Terminale prostaatkanker... Gelukkig is hij naar het UMC gegaan, en nu 5 jaar later (hij had volgens Overvecht al dood moeten zijn) heeft UMC hem genezen verklaard!! Tja zo blijkt maar... Volgens mij kan het in ieder ziekenhuis mis gaan. Zelf goed op blijven letten lijkt me, en bij twijfel gelijk second opinion!! Je hoort weleens van die verhalen dat ze het kindje te laat halen waardoor het overlijd bij de geboorte... Daar ben ik echt panisch voor, ik wil echt een arts die niet afwachtend is maar dan zegt: en nu gaan we het halen! Lol maak me nu al zorgen om het kindje, en ik ben misschien nog geen eens zwanger hihi.