Wie gaat er ook bijna testen, namelijk begin februari?
Mijn NOD is 5 feb en vind het leuk om af te tellen met meiden die ook rond die tijd gaan testen.
Hopelijk veel positieve testen!!!
1981Oud lidBerichten: 1.955Lid sinds: 28 augustus 2009
1981 schreef:@Loesje80: GEFELICITEERD!!!!! Wat een goed nieuws. Hoe bedoel je dat je een beetje in de war was van afscheiding? Heb er namelijk ook last van....
loesje80 schreef:Wanneer is jouw NOD 1981? Spannend meid, ik duim voor je!
leike schreef:@1981
dan lopen we samen wat betreft de NOD. Weet jij al wanneer je gaat testen?
Ik vind t erg moeilijk maar test echt pas zondagochtend mocht t dan nog nodig zijn
Succes allemaal....en voor de meiden met een positieve test.......SUPER!!! Geniet ervan!!!
sannie1978 schreef:Hallo allemaal ik ben hier nieuw....ik ben afgelopen september met 30 weken bevallen van een zoontje Colin...helaas hebben wij maar 1 dag van hem kunnen genieten. We hebben hele zware maanden achter de rug en nog steeds is het erg moeilijk. Nu zijn we bezig voor een broertje of zusje voor Colin. Ik heb volgende week mn NOD en ik hoop heel erg dat het al raak is zodat we weer een lichtpuntje in ons leven krijgen om naar uit te kijken. Suc6 allemaal deze maand en voor diegenen die al zwanger zijn...van harte gefeliciteerd!
Boraya schreef:ik kan mezelf uit spanning halen
Vanmiddag is de ongi doorgebroken.
Dit keer niet heel heftig en gelukkig ook weinig buikpijn
Op naar ronde 4,
Ben ook wel blij dat het deze ronde niet gelukt is, want de uitgerekende datum zou dan de sterfdag van mn schoonmoeder zijn. Dat vind ik toch ook weer een beetje dubbel.
lolala schreef:Mag ik mij aanmelden?
NOD tussen euh nu en 10 feb maar naar wat ik gehoord heb is zondag nationale testdag :D??
1981 schreef:lolala schreef:Mag ik mij aanmelden?
NOD tussen euh nu en 10 feb maar naar wat ik gehoord heb is zondag nationale testdag :D??
Tuurlijk mag jij je melden. Doe je mee zondag?? :-)
Lin76 schreef:Lolala, ik zit zondag ook op dag 32, alleen weet ik niet precies hoe lang mijn cyclus is doordat ik net met de pil ben gestopt! In ieder geval ben ik nog niet :twisted: en dacht morgenochtend te testen maar durf haast niet, misschien is hij wel negatief. Ik heb wel allerlei klachten zoals obstipatie, verstrooid, geen trek maar ook juist erg lekkere trek en om half 10 's avonds ben ik echt af, gisteravond op mijn werk ook! Om half 10 begon ik ineens vreselijk te gapen! Moest nog tot 23 uur, vanavond ook weer. En misschien hou ik mezelf voor de gek maar ik moest gisteravond de knoop van mijn broek (van mijn uniform op mijn werk) losdoen omdat het zo strak en ongemakkelijk zat! Maar je kunt jezelf ook voor de gek houden natuurlijk. En daarbij hoor je ook vaak genoeg verhalen van meiden die maar niet ongesteld worden en toch negatief testen en dan uiteindelijk na twee weken toch ongesteld worden omdat hun cyclus nog niet weer goed op gang is na de pil. Waarom zou dat bij mij anders zijn denk ik dan. Ook zit ik nog maar in ronde 1 en het zou toch te mooi zijn als het nu al gelukt zou zijn (al was ik beide zwangerschappen heel snel zwanger een keer in ronde 1 en een keer in ronde 2 al) dan zouden wij toch wel heel veel geluk hebben. Dus.....twijfels maar ook nog geen :twisted: Jullie denken vast: waar maakt ze zich druk om!!! Gooi er een testje tegenaan en dan weet je het! Ga ik doen morgen.......wijk ik weer af van de nationale testdag ;)
Suuzje schreef:Oooooh! Zondag hier algemene testdag!!?
Ik hoop op veel positieve testen! :D
Lin76 schreef:Vanmorgen getest....negatief maar ook nog geen :twisted: Deze week dus maar weer afwachten of ik maandverband of een zwangerschapstest moet gaan halen......
Voor degenen die morgen gaan testen......SUCCES!!!
lolala schreef:http://www.babybytes.nl/vips/addvipphotocomments.php?id=lolala|223492982&vnaam=lolala
Wie kan me helpen?
Ik heb beide gedaan op 1 dag voor NOD en kijk.. wat moet ik hiervan denken??
Liminous schreef:lolala schreef:http://www.babybytes.nl/vips/addvipphotocomments.php?id=lolala|223492982&vnaam=lolala
Wie kan me helpen?
Ik heb beide gedaan op 1 dag voor NOD en kijk.. wat moet ik hiervan denken??
Lolala, gefeliciteerd meid! Een streep is toch echt een streep! En deze streep is niet te missen ;)
Lin76 schreef:erg verwarrend inderdaad maar kan het niet zijn dat je een langere cyclus hebt en dus een late eisprong?...
sannie1978 schreef:Tjeetje das vreemd hoor!! Zou over een dag of 3 gewoon nog s een zwangerschapstest doen om te kijken of het toch raak is. Schijnt dat een ovulatietest gevoeliger reageert op LH en HCG stoffen dus het zou maar zo kunnen dat je wel zwanger bent maar dat je nu nog te weinig HCG aan maakt. Heb je eerder deze maand ook al een positieve ovu-test gehad of....?
sannie1978 schreef:Lolala@ Weet je ook nog wanneer je die positieve ovu-test had....welke datum bedoel ik??
Belleke schreef:is zo lastig heb vandaag mijn nod en omdak allemaal kwaaltjes had maandag bloed laten trekken hcg kleiner as twee dus ni zwanger maar ook nog geen 😈 en zwangerschapstest vandaag neg