Bulkje11 schreef:KIJK, dat is mooi nieuws! Hoe voel jij je, begint het al flink te groeien?
Ik ben halverwege een pil gestopt, dat kan dus nog wel wat uitmaken he?
En hoe voelde jij dat het 'raak' was???
Groetjes
Heej meid,
Nou ik ben ook halverwege mijn pil gestopt 😉 Ik kon niet wachten en had echt geen zin om mijn strip af te maken. Dus dat maakt echt niets uit zie je wel. Ik heb eerst mijn eerste natuurlijke ongesteldheid afgewacht (die kwam in september dus). Daarvoor had ik gewoon de bloeding die je normaal krijgt na het stoppen van de pil. Dus die kwam al 3 dagen erna ofzo en was ook erg weinig.
De eerste echte natuurlijk ongi was ook super veel en ik had er erg last van (toen wist ik weer waarom ik met de pil was begonnen hi hi).
Toen die eenmaal voorbij was zijn wij gaan klussen. Had ook ovu-test gedaan om te kijken wanneer mijn vruchtbare dagen waren (maar meer om te kijken of mijn cyclus op gang kwam) En had gelijk een positieve ovu-test in mijn handen.
Dus flink geklust en je ziet RAAK. Maaaarrr!!!!! Het kan ook heel anders lopen. Dus reken niet op een snelle zwangerschap.
Ik voelde dat het raak was (tja misschien heel raar hoor), toen ik erg veel geklust had met mijn vriend en toen we weer een keer hadden gesext toen wist ik het zeker en zei ik het ook tegen mijn vriend. Nu is het raak zei ik hi hi en het was ook zo. Maar kan ook toeval zijn.
Had normaal altijd paar dagen voor mijn ongi last van buikpijn, hoofdpijn en misselijk, maar deze symptomen bleven weg. Dus toen was het duidelijk voor mij en wist ik dat ik zwanger was. Testen logen er ook niet om zeg maar.
Dat voel je zelf wel aan denk ik. Weet het niet, sommige merken er niks van dus bij iedereen is dat verschillend.
Nou ben benieuwd of het jullie snel gaat lukken!