Zijn er nog meer meiden die net als wij in april voor ons tweede kindje willen gaan?
Dan kunnen we er hier samen naar toe leven.
XyoOud lidBerichten: 69Lid sinds: 1 januari 2005
tienovertien schreef:Hee Steef,
Lijkt me een pittige functie die je gaat doen?!!
Groetjes,
Xyo schreef:Hai meiden,
Ik ben even een tijdje van het forum geweest ....
Voelde me ff niet zo fijn, omdat wij besluiten volgende maand voor de tweede te gaan en voelde me soms erg aangevallen .... Dus besloten wat afstand te nemen.
Maar vanavond begonnen met folium slikken en tja dan is erover klesten toch wel erg gezellig ....
Groetjesss
Xyo schreef:Hai meiden,
Hier gisteren een héél klein beetje bruin slijm, wat nou eigenlijk niet als menstruatie kan doorgaan ... Ook wel lekker die onzekerheid NOT!!
Weet ook even niet wat ik met mn lichaam aan moet hoor, maar we hebben geduld ...
@10over10; das wel fijn he die goedkopere testen .... En straks als het zover is 1 duurdere kopen 😉 Op naar de volgende ronde ... Die arme man van je, pas over twee weken weer 😉
Meiden een fijn weekend!!
Xyo
Xyo schreef:Niets meer .... was ook maar een héél klein beetje :?:
tienovertien schreef:hoi meiden,
iedereen een lekker weekend gehad?
Xyo, wat spannend!! ik duim voor je dat het een innesteling is 😊
Limi welkom!!
En manlief krijgt wel wat eerder aandacht als hij wil hoor, maar over twee weken moet ie 😉
We hebben het er over gehad en tijdens mijn vruchtbare periode gaat hij ook niet drinken, vind ik toch wel weer heel lief van hem. (we hadden net een documentaire over kinderen en vruchtbaarheid gezien) Hoe doen jullie dat eigenlijk?
letten jullie al op alcohol en eten enzo dan?
Droomwens schreef:Balen! ik ben 😈 geworden. Vol goede moed door naar ronde 3.
Xyo, hopeliijk is het de innesteling, ik duim voor je.
Syl schreef:Hoi,
In april gaat niet meer lukken 😉 Ik heb op 28 mei een afspraak met de ha :D