hallo iedereen, ook ik ben nieuw. Van Plan om volgende maand te stoppen met de pil en ben ondertussen info aan het verzamelen, over het reilen en zeilen van zwanger worden. Ben trouwens 32 jaar oud!
Tinesje86Oud lidBerichten: 2.368Lid sinds: 1 februari 2010
Raatje2010 schreef:hallo iedereen, ook ik ben nieuw. Van Plan om volgende maand te stoppen met de pil en ben ondertussen info aan het verzamelen, over het reilen en zeilen van zwanger worden. Ben trouwens 32 jaar oud!
welkom raatje. Wij zijn bezig met ronde 1. mijn NOD is dinsdag/woensdag aanstaande. Zoals al eerder gezegd door anderen: dit forum is verslavend, maar ik vind het vooral gezellig! 😂
Stephanie1985Oud lidBerichten: 547Lid sinds: 3 augustus 2009
Hoi Raatje, wat leuk: ik ben ook 32 en nieuw! Wij zijn nu aan de 4de ronde (doet me aan de Meneer-Cactus-Show denken, ken je die ook nog?) bezig en deze week kan ik testen. Spannend!
Hoop dat het bij jullie snel mag lukken om in verwachting te raken!
Groetjes, Loekie
Vinny45Oud lidBerichten: 859Lid sinds: 9 september 2009
bedankt voor alle welkomswoorden! Als je een jaar geleden tegen me had gezegd dat ik ooit op een forum zou zitten met gezellie meiden die zwanger willen worden, had ik w.s. hard gelachen, maar moet eerlijk zeggen dat ik elke dag wel ff zit te lezen en heb steeds wel wat te vragen 😉 Hoop ook dat ik snel zwanger mag zijn, exciting!