Hallo,
Is dat een mogelijkheid, dat ik al 3 dagen ongesteld ben maar ook vandaag een eiersprong heb?
ik hoor het graag.
groet
Noor
Noor2009Oud lidBerichten: 63Lid sinds: 21 december 2009
Tinesje86 schreef:Hmm best ingewikkeld!!
Maar als je er nog maar 3 hebt, zou ik just in case vandaag éentje doen! Misschien geeft ie gelijk positief en weet je genoeg?!
Hoelang ben je gestopt met je anticonceptie (pil? prikpil?)
Misschien dat je nog aan het ontpillen ben en je nu last hebt van onttrekkingsbloedingen en geen menstruatie.
Hoeveel tijd zit tussen je menstruaties? uitgaande van je eerste dag en de volgende eerste dag???
Tinesje86 schreef:Nou dan is het denk ik niet het ontpillen. Al is dat echt afhankelijk per persoon. Vooral de prikpil blijkt behoorlijke nadelige gevolgen te hebben, dus hoop niet dat je die hebt gebruikt.
En misschien ben je inderdaad gewoon 2 weken ongesteld. Lijkt me erg vervelend!
Probeer anders even je temperatuur bij te houden?!
Je eisprong vind niet perse precies 2 weken voor je ongesteld word plaats hé. Dat is best verschillend, bij de een is dat eerder en bij de ander ietsjes later. 14 dagen is een gemiddelde richtlijn, dus dit betekend niet perse dat vandaag je eisprong is.
epat schreef:@Noor2009
Als je tempt in je mond (dat doe ik ook), zorg dan dat je de thermometer onder je tong tegen de achterkant aan duwt (dus tegen de aanhechting van je tong) en altijd op dezelfde plek. Doe je mond goed dicht, duw je tong naar beneden en haal rustig adem door je neus. Bij mij komt de temp dan altijd ergens in de 36 uit. Overigens betekent dat je het warm hebt niet automatisch dat je temperatuur ook hoog is hoor. Zo had ik het vanmorgen puffie warm, maar was mijn temp juist iets lager dan de afgelopen dagen. Stond er zelf ook van te kijken!
Lastig voor je dat je zo'n lange ongi hebt. Heb ik de afgelopen twee keren ook gehad (maar dat waren geen echte ongi's wegens het niet hebben van een eisprong).
Veel succes!