hallo ik ben stephanie en ben 24 jaar. sinds augustus ben ik getrouwd met mijn vriend na zeven mooie jaren zijn we dus man en vrouw we voelen ons dan ook helemaal klaar voor kinderen. ben sinds begin november gestopt met de pil en moest ze 28 november krijgen. jaja en deze kwamen niet en zijn er tot nu toe nog altijd niet. het is afwachten natuurlijk en ik probeer niet teveel hoop te hebben of de teleurstelling is te groot het zou wel een surprise zijn zo van de eerste keer het winnend lot hebben allé ik ga afsluiten en ik hoor jullie wel nog op het forum
Dank je Ik heb ondertussen mijn MS al eens gekregen dus zit nu in ronde twee. ja ik hoop dat ik vlug zwanger mag geraken want zo een klein boeleken is het mooiste wat er is
Elisa20Oud lidBerichten: 401Lid sinds: 28 oktober 2007
HET IS ENORM LANG GELEDEN DAT IK HIER GEWEEST BEN, WAS EIGENLIJK BEETJE VERGETEN DAT IK ME HIER HAD GEREGISTREERD ONDERTUSSEN VERWACHTEN WIJ ONS EERSTE KINDJE EN BEN IK INMIDDELS OP DE HELFT VAN DE ZWANGERSCHAP, IN RONDE DRIE WAS HET DUS PRIJS BIJ ONS WIJ ZIJN SUPERGELUKKIG EN WILLEN ONS GELUK VAN DE DAKEN SCHREEUWEN
LentedingOud lidBerichten: 1.704Lid sinds: 8 augustus 2007
kom nog eens even piepen, veel tijd voor forum heb ik niet We beginnen af te tellen nog vier weken en ik mag mijn spruit in mijn armen houden Buik begint heel fel in de weg te zitten en de kwaaltjes beginnen zich op te stapelen maar we houden nog even vol