moederOud lidBerichten: 20Lid sinds: 1 januari 2005
mijn laatste nod is op 3 november laat in de avond dit was mijn eerste dag van mijn laatste NOD deze weekend kan ik testen spannend 😉
Hanne schreef:Hoi,
Spannend he?!
Wilde soms dat ik een knopje uit kon zetten, zodat ik er niet aan hoef te denken.
Ik ben nu drie dagen over tijd, maar de testen blijven negatief, pfff...
Groetjes Hanne
Vickypreg schreef:Met 2 streepjes ben je gewoon zwanger, de meeste testen zeggen binnen 10-30 min is het betrouwbaar dus bij jou had ie gewoon iets langer nodig dan 3 min maar minder dan een half uur dus volgens mij ben je gewoon zwanger hoor. ANders doe je over twee dagen nog een test voor de zekerheid!
kippie schreef:hoi hoi!
ik ga morgen testen...spannend.
begin nuook al licht misselijk te worden op de raarste tijdenen heb een drukkend gevoel in mn onderbuik...lust geen koffie meer,zere borsten,dus tijd om te testen!
enne @ moeder,volgens mij ben je gewoon zwager hoor! 😃 anders net wat vickypeg zegt,gewoon over een paar dagen weer testen.
kippie schreef:Ja ik wacht nu ook tot na het weekend
wAnnie-B schreef:@moeder: ligt er een beetje aan wat voor spiraal je had.
Als je de Mirena had geeft zo'n ding ook hormonen af en zou het nu best kunnen zijn dat je aan het ontpillen bent, want die hormonen zijn niks anders als in een "slikbare" pil.
Toen ik stopte met Nuvaring (ook vaginaal, ook zelfde hormonen) duurde het 2x 9 weken voor ik weer een regelmatige cyclus had. Heeft me 3 testen gekost want je krijgt er wel de zenuwen van (moest bovendien eerst trouwen in mijn peperdure jurk op maat 36 dus dat kwam niet uit, ik rekende echt op ontpillen!!).
Daarentegen heb ik zat mensen in mijn omgeving die direkt na het stoppen met de pil zwanger werden, dus niets is onmogelijk......
Jov schreef:Ik heb een vraagje. Als goed is moet ik a.s. woensdag ongesteld worden of ik ben zwanger. Sinds zaterdag voel ik moe, geen eetlust, wordt misselijk van sommige eten, heb onzettend pijn in mijn rug en onderbuik en ik heb een opgeblazen gevoel. Mijn man zegt dat ik zwanger ben. Ik zeg tegen wel nee. Kan iemand mij zeggen of dat je dit kan voelen in het begin van je zwangerschap?